شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۴۹
کد مطلب : 43276
منبع : خبرگزاری فارس

صبای قم در جام حذفی حریف استقلال تهران شد

قم نيوز : قم نیوز: شاگردان عبدالصمد مرفاوی در تیم فوتبال صبای قم سومین بازی خود در فصل 96 - 95 جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور حریف تیم پایتخت‌نشین استقلال تهران شد.
صبای قم در جام حذفی حریف استقلال تهران شد
به گزارش قم نیوز، صبای قم با عبور از دو حریف نه‌چندان مطرح که قهرمان جام حذفی فوتبال استان‌های قزوین و کردستان بودند خود را به جمع 16 تیم برتر مسابقات فصل 96 – 1395 جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور رساند تا در این مرحله حریفی سرسخت پیش‌رو داشته باشد.

شاگردان عبدالصمد مرفاوی طبق برنامه‌ریزی انجام شده از سوی سازمان لیگ فوتبال ایران، در نخستین مسابقه خود در جمع 64 تیم حاضر در جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور به مصاف تیم قهرمان جام حذفی فوتبال استان قزوین یعنی سفیر آبیک به میدان رفتند و در خانه حریف پیروز شدند.

در آن مسابقه که از مرحله یک سی و دوم رقابت‌های جام آزادسازی خرمشهر به میزبانی تیم سفیر آبیک قزوین در ورزشگاه سردار جنگل قزوین به انجام رسید، شاگردان عبدالصمد مرفاوی در تیم صبای قم با دو گل غلامرضا عنایتی به برتری دو بر صفر دست یافتند و به مرحله یک شانزدهم نهایی صعود کردند.

سپس نوبت به بازی صبای قم در مرحله یک شانزدهم نهایی این دوره از رقابت‌های جام حذفی با تیم قهرمان جام حذفی فوتبال باشگاه‌های استان کردستان یعنی تیم شهدای گروس بیجار رسید و این بازی به میزبانی صبایی‌ها در ورزشگاه یادگار امام قم به انجام رسید.

تیم فوتبال صبای قم که بعد از انجام بازی هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور برابر تیم پدیده خراسان، به دلیل تشکیل اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتبال برای بازی‌های انتخابی جام جهانی 2018 روسیه همانند دیگر تیم‌های لیگ برتری در تعطیلات به سر می‌برد، دومین بازی خود که دیداری از مرحله یک شانزدهم جام حذفی فوتبال ایران بود را برابر تیم شهدای گروس بیجار برگزار کرد.

این بازی با حضور تمام مهره‌های اصلی تیم صبای قم در حضور تماشاگران قمی علاقمند به فوتبال برگزار شد و صبای قم با پیروزی پرگل چهار بر صفر برابر تیم فوتبال شهدای گروس بیجار‏ به مرحله بعد رفت تا حریف استقلال تهران در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال شود.

شاگردان عبدالصمد مرفاوی در حالی توانستند حریف گمنام خود یعنی شهدای گروس بیجار را با چهار گل شکست دهند که اگر کمی خوش شانس بودند می‌توانستند به تعداد گل‌های خود بیفزایند ولی همین پیروزی چهار بر صفر برابر تیم شهدای گروس بیجار راهی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال شدند.

صبای قم در این دیدار خانگی با چهار گلی که احمد حسن‌زاده، پویا سیف‌پناهی و میلاد ابطحی (2گل) به ثمر رساندند مقابل حریف خود پیروز شد و به مرحله یک‌هشتم نهایی صعود کرد، ضمن اینکه سه بار نیز توپ‌های صبای قم به تیرک دروازه حریف خورد و عبدالکریم اسلامی، غلامرضا عنایتی و احمد حسن‌زاده در راه رسیدن به گل‌ محروم شدند.

تیم فوتبال صبای قم با کسب برتری چهار بر صفر برابر تیم فوتبال شهدای گروس بیجار راهی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال فصل 96 – 1395 جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور شد تا در این مرحله به مصاف تیم استقلال تهران برود، ضمن اینکه قرعه‌کشی برای تعیین میزبان این بازی هفته آینده برگزار می‌شود.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcb05ba.rhbfzpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما