شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۱۱
کد مطلب : 4295
در سال 90؛

هلال احمر قم در غنی سازی اوقات فراغت برتر شد

قم نيوز : قم نیوز: در راستای غنی سازی اوقات فراغت جوانان، جمعیت هلال احمر استان قم عنوان دستگاه برتر در سال 1390 را کسب کرد.
هلال احمر قم در غنی سازی اوقات فراغت برتر شد
به گزارش قم نیوز، خلیل الله سائلی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم گفت: با توجه به اینکه هم اکنون جامعه ما با فضای سایبری و تهاجم فرهنگی مواجه است ایجاد فضای سالم و تسهیلات فراغتی متناسب با ارزش‌های اسلامی از جمله کارهایی است که باید تمام دستگاه‌های مرتبط با غنی سازی اوقات فراغت انجام دهند.

وی گفت: به دلیل بافت مذهبی و گرایش‌های دینی که در استان وجود دارد، جمعیت هلال احمر استان برای پر کردن اوقات فراغت جوانان، برنامه‌هایی متناسب با محیط و فرهنگ خانواده‌ها اجرا کرده است.

وی افزود: ما خود آگاه هستیم که خانواده‌ها حساسیت بسیار زیادی در بحث غنی سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان و فرزندان خود دارند و مایل هستند که فرزندانشان به طور مطلوب و با محدودیت‌های لازم با همسالان خود ارتباط برقرار کنند، بنابر این جمعیت هلال احمر نیز با عنایت به این موضوع محیط سالم و کنترل شده‌ای برای این اقشار از جامعه تدارک دیده است.

سائلی تصریح کرد: با فضل خداوند امسال نیز همچون سال‌های گذشته جمعیت هلال احمر در بحث غنی سازی اوقات فراغت گوی سبقت را ربوده و توانست عنوان رتبه برتر سال ۹۰ را از آن خود کند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر قم در پایان کسب این عنوان را به تمام کارکنان جمعیت هلال احمر تبریک گفت.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcb.9baurhb5siupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما