جمعه ۱۴ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۰
کد مطلب : 43261
منبع : خبرگزاری فارس
در هفته سوم لیگ برتر هندبال بانوان ایران

جام باشگاه‌های آسیا مسابقه هدف‌پویان جوان قم را لغو کرد

قم نيوز : قم نیوز: سومین مسابقه تیم هندبال بانوان هدف‌پویان جوان قم در لیگ برتر هندبال بانوان باشگاه‌های کشور به دلیل حضور حریف این تیم در جام باشگاه‌های آسیا لغو و به زمان دیگری موکول شد.
جام باشگاه‌های آسیا مسابقه هدف‌پویان جوان قم را لغو کرد
به گزارش قم نیوز، تیم هندبال بانوان هدف‌پویان جوان قم در سومین مسابقه از نیم‌فصل نخست بازی‌های لیگ برتر هندبال بانوان باشگاه‌های کشور باید به مصاف تیم هندبال بانوان شهرداری سنندج می‌رفت اما این دیدار به دلیل حضور حریف در مسابقات آسیایی برگزار نمی‌شود.

بازی‌های دور رفت از فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر هندبال بانوان باشگاه‌های کشور طبق برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون هندبال امروز وارد هفته سوم خود می‌شود و‌ تیم‌های لیگ برتری در سه مسابقه حساس به مصاف یکدیگر می‌روند اما هدف‌پویان جوان قم استراحت دارد.

در شرایطی که هشت تیم در رقابت‌‌های فصل 1395 لیگ برتر هندبال زنان ایران حضور دارند، هر هفته باید چهار مسابقه برگزار شود اما امروز سه بازی حساس به انجام می‌رسد و شاگردان زهرا احمدی‌نیا در تیم هدف‌پویان جوان قم مسابقه‌ای پیش‌رو ندارند.

بر خلاف سال گذشته که تیم‌های حاضر در لیگ برتر هندبال زنان ایران در دو گروه چهار تیمی مرحله مقدماتی با یکدیگر رقابت می‌کردند، امسال بازی‌ها به شکل دوره‌ای و به صورت رفت و برگشت در مدت 14 هفته به انجام می‌رسد و هدف‌پویان جوان قم تاکنون دو بازی انجام داده است.

نماینده هندبال بانوان استان قم در هفته‌های اول و دوم از فصل جاری لیگ برتر هندبال بانوان ایران، دو مسابقه مهم و سرنوشت‌ساز برابر تیم‌های شهید چمران لارستان و ذوب‌آهن اصفهان انجام داده اما دو باخت محتمل شده و هنوز در لیگ جدید امتیازی کسب نکرده است.

با این حال احمدی‌نیا و شاگردان با انگیزه و مستعد وی امید زیادی دارند تا در هفته‌های آتی نتایج دو بازی اخیر را جبران کنند و بار دیگر چهره یک تیم مدعی در بین شانس‌های کسب عنوان قهرمانی فصل جاری لیگ برتر هندبال ایران را به خود بگیرند.

دیدارهای هفته سوم از دور رفت مسابقات لیگ برتر هندبال بانوان باشگاه‌های کشور در حالی امروز به انجام می‌رسد که قرار بود تیم هندبال بانوان هدف‌پویان جوان قم در نخستین دیدار خارج از خانه خود به مصاف تیم شهرداری سنندج برود اما این بازی به انجام نمی‌رسد.

تیم هندبال بانوان شهرداری سنندج قهرمان فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر هندبال بانوان ایران به عنوان نماینده کشورمان راهی رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا شده و به همین دلیل بازی‌ این تیم با هدف‌پویان جوان قم در هفته سوم لیگ برگزار نخواهد شد.

این در حالی است که هدف‌پویان جوان قم در مرحله مقدماتی رقابت‌های فصل قبل لیگ برتر هندبال بانوان باشگاه‌های کشور نیز با تیم شهرداری سنندج هم‌گروه بود و در هر دو مسابقه رفت و برگشت در قم و سنندج به حریف خود باخت و در گروه دوم لیگ قبل سوم شد.

در حالی که امسال نیز هشت تیم در بازی‌های لیگ برتر هندبال بانوان باشگاه‌‌های کشور حضور دارند، تیم هدف‌پویان جوان قم در نخستین مسابقه خود در سالن شهدای بهزیستی قم به تیم شهید چمران لارستان نتیجه را واگذار کرد و در دومین بازی نیز در خانه مغلوب ذوب‌آهن اصفهان شد و در هفته چهارم به میهمانی هیأت البرز می‌رود.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcfy0dj.w6dmvagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما