جمعه ۵ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۹
کد مطلب : 43952
منبع : خبرگزاری فارس
هفته پنجم لیگ برتر هندبال زنان ایران

هندبالیست‌های قم به مصاف سپاهان می‌روند/ شاگردان احمدی‌نیا در فکر دومین برد متوالی

قم نيوز : قم نیوز: تیم هندبال بانوان هدف‌پویان جوان قم امروز در دیداری فوق‌العاده حساس از مسابقات لیگ برتر هندبال زنان باشگاه‌های ایران برابر تیم مطرح فولاد مبارکه سپاهان اصفهان قرار می‌گیرند.
هندبالیست‌های قم به مصاف سپاهان می‌روند/ شاگردان احمدی‌نیا در فکر دومین برد متوالی
به گزارش قم نیوز، پنجمین هفته رقابت‌های نیم‌فصل نخست لیگ برتر هندبال بانوان باشگاه‌های کشور امروز جمعه پنجم آذر ماه در شهرهای مختلف برگزار می‌شود و در یکی از حساس‌ترین دیدارها، نماینده هندبال قم در مقابل یکی از دو رقیب اصفهانی این فصل به میدان خواهد رفت.

یکی از دیدارهای این هفته بین شهرداری بم و شهید چمران لارستان تیم‌های پنجم و اول جدول رده‌بندی لیگ برتر هندبال برگزار می‌شود و در دیگر مسابقه تیم رده سوم جدول لیگ یعنی ذوب‌آهن اصفهان در خانه خود پذیرای تیم رده دوم جدول یعنی تاسیسات دریایی تهران است.

در نهایت سومین مسابقه از هفته پنجم لیگ برتر هندبال زنان باشگاه‌های ایران، بین تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان اصفهان و هدف‌پویان جوان قم به انجام خواهد رسید، مسابقه‌ای که در آن تیم رده‌ چهارمی هدف‌پویان جوان در مقابل تیم رده ششمی سپاهان قرار خواهد گرفت.

شاگردان مربی تیم ملی هندبال یعنی زهرا احمدی‌نیا در تیم هدف‌پویان جوان قم امروز در حالی مقابل سپاهان قرار می‌گیرند که از سه بازی قبل خود یک برد و دو باخت در کارنامه دارند و هم اکنون با 78 گل زده، 71 گل خورده، تفاضل گل مثبت هفت و دو امتیاز در رده چهارم جدول هستند.

حریف این هفته هدف‌پویان جوان قم تیم فولاد مبارکه سپاهان است که یک بازی بیشتر از نماینده قم انجام داده و در واقع از چهار بازی خود یک برد و سه باخت کسب کرده و با 79 گل زده، 106 گل خورده، تفاضل گل منفی 27 و دو امتیاز رتبه ششم جدول هفت تیمی لیگ برتر را در اختیار دارد.

هدف‌پویان جوان قم در هفته نخست رقابت‌ها در خانه خود به مصاف تیم شهید چمران لارستان صدرنشین فعلی لیگ برتر رفت و نتیجه را واگذار کرد، ضمن اینکه بازی هفته دوم نماینده هندبال قم نیز یک دیدار خانگی دیگر در مقابل ذوب‌آهن اصفهان بود که این دیدار نیز به نفع میهمان تمام شد.

هندبالیست‌های تیم هدف‌پویان جوان قم در هفته سوم بازی‌ها به میدان نرفتند و در بازی هفته چهارم میزبان تیم انتهای جدولی هیات البرز بودند و با نتیجه قاطع 35 بر 19 صاحب برتری شدند تا ضمن کسب نخستین پیروزی این فصل، به مکان چهارم جدول نیز صعود کنند.

هم اکنون در جدول رده‌بندی بازی‌های لیگ برتر هندبال زنان باشگاه‌های کشور تیم شهید چمران لارستان با کسب 6 امتیاز و تفاضل گل مثبت 40 صدرنشین است، تیم تاسیسات دریایی تهران با کسب 6 امتیاز و تفاضل گل مثبت 36 در مکان دوم جای دارد و ذوب‌آهن اصفهان نیز با 6 امتیاز و تفاضل گل مثبت هشت در رده سوم است.

در این رده‌بندی، تیم‌های هدف‌پویان جوان قم، ‌شهرداری بم و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان هر کدام دو امتیازی هستند و بر حسب تفاضل گل در رده‌های چهارم تا ششم ایستاده‌اند و تنها تیم بدون امتیاز این فصل لیگ برتر هندبال زنان ایران، تیم هیات البرز است که هیچ تیمی را نبرده است.

بازی‌های هفته پنجم از نیم‌فصل نخست لیگ برتر هندبال زنان قهرمانی باشگاه‌های کشور امروز در حالی برگزار می‌شود که از سوی کمیته داوران فدراسیون هندبال اسامی داوران و ناظران بازی‌ها اعلام شد و بر این اساس داوران بازی هدف‌پویان جوان قم و سپاهان اصفهان فرزانه رحیمی و بهاره پور نبی هستند و ناظران این دیدار نیز سهیلا عسگرزاده و طاهره تواهندنیان معرفی شده‌اند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdccioq0.2bq1p8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما