?>?> افتتاح دو واحدتولیدی صنعتی الیاف های پلی استری و لوله های دوجداره در قم | قم نیوز
يکشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۷:۵۹
کد مطلب : 4335
با حضور قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت صورت گرفت؛

افتتاح دو واحدتولیدی صنعتی الیاف های پلی استری و لوله های دوجداره در قم

قم نيوز : قم نیوز: در پنجمين روز از دهه مبارک فجر دو پروژه صنعتی تولیدی کیان الیاف وسعادت توان بسپار با حضور قائم مقام وزیر صنعت معدن و تجارت، استاندار قم و رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت در شهرک صنعتی شکوهیه قم افتتاح شد.
افتتاح دو واحدتولیدی صنعتی الیاف های پلی استری و لوله های دوجداره در قم
به گزارش قم نیوز، واحد صنعتی تولیدی کیان الیاف از جمله صنایعی است که در چند سال اخیر درخشش بی سابقه ای را در عرصه تولیدات صنعتی داشته است.

این واحد صنعتی ظرفیت تولید ۱۵هزار تن انواع الیاف و رنگدانه های پلی استر و پلی پروپیلین، منسوجات نبافته، گرانول پلی استر را در طول سال دارد.

برای راه اندازی واحد صنعتی تولیدی کیان الیاف ۱۲۰میلیارد ریال سرمایه ثابت ارزی و ریالی هزینه شده است که با ماشین آلات پیشرفته به ارزش ۷۰میلیارد ریال برای تولیدات محصولات نوین مجهزشده است.

سوخت سالیانه این واحد تولیدی را می توان ۲۰۰هزار متر مکعب، آب مصرفی سالیانه را ۱۰هزار متر مکعب با توان برق هزار و۵۰۰ کیلو وات ارزیابی کرد.

واحد صنعتی تولیدی کیان الیاف با مساحت ۲هزار و ۲۸۰متر مربع زیر بنا در شهرک صنعتی شکوهیه استان قم با ۱۰۰کارمند تولیدات خود را از ۱۰دیماه سال جاری آغاز کرده است.

واحد تولید صنعتی سعادت توان بسپار نیز از دیگر پروژه های صنعتی بود که همزمان با دهه فجر با حضور قائم مقام وزیر صنعت ، معدن وتجارت به صورت رسمی افتتاح شد.

این واحد تولیدی صنعتی توانایی تولید ۱۴هزار و ۲۶۵ تن لوله و اتصالات پلی اتیلین آب و فاضلاب دوجداره را دارد.

سرمایه ثابت ارزی و ریالی این واحد تولیدی را می شود ۷۰ میلیارد ریال ذکر کرد و هم چنین به تسهیلات ۲۵ میلیارد ریالی از سوی بانک های عامل صادرات، تجارت و ملت اشاره کرد.

واحد تولیدی صنعتی سعادت توان بسپار با مساحت ۳هزار و۳۰۰ متر مربع زیربنا در شهرک صنعتی شکوهیه استان قم در ۲۱ دی ماه سال جاری عملیات تولیدی خود را آغاز کرده است.

این واحد تولیدی با استفاده از ماشین آلات داخلی به ارزش ۱۰میلیارد ریال و ماشین آلات خارجی به ارزش ۳ میلیون دلار توانسته گامی موثر در زمینه تولیدات صنعتی بردارد.

مصرف سوخت سالیانه واحد تولیدی صنعتی توان بسپار ۶ هزار متر مکعب و آب مصرفی آن درطول سال ۴ هزار متر مکعب است که هزار و ۲۰۰ کیلورات توان برق دارد.

یادآور می شود: درحال حاضر هزار و ۱۹۷۹ واحد تولید در قم فعالیت می کنند که برای ۳۹هزار و ۸۶۴ نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی شده است.

از تعداد یادشده ۵۶ پروانه بهره برداری واحدهای تولید صنعتی از سوی سازمان صنعت، معدن وتجارت استان قم طی ۴ ماه گذشته و پس از ادغام صادر شده است که برای هزار و۲۳۰ نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی شده است.

انتهای پیام/110
https://qomnews.ir/vdcg.w9trak9wnpr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما