چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۰۰
کد مطلب : 43427
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس اداره پیش‌بینی و تحقیقات اداره‌کل هواشناسی استان قم خبر داد

افزایش دمای هوای قم طی 3 روز آینده

قم نيوز : قم نیوز: رئیس اداره پیش‌بینی و تحقیقات اداره‌کل هواشناسی استان قم گفت: در 3 روز آینده دمای استان افزایش خواهد داشت.
افزایش دمای هوای قم طی 3 روز آینده
به گزارش قم نیوز، محمدرضا قاضی  با اشاره به‌ پیش‌بینی وضعیت آب‌ و هوای استان طی روزهای آتی اظهار کرد: در سه روز آینده هوای قم صاف و آفتابی است، روند دمای استان طی روزهای آتی رو به افزایش بوده و صبح روز جمعه غبار صبحگاهی را برای استان پیش‌بینی می‌کنیم.

وی ادامه داد: امروز حداکثر دمای هوای استان قم 22 درجه و حداقل آن سه درجه است، اما فردا حداقل و حداکثر دمای استان 23 و پنج درجه خواهد بود؛ دمای استان قم در روز جمعه حداقل 23 و حداکثر 6 درجه است، امروز هوایی آرام و ملایم را در استان داریم و سرعت باد، 35 کیلومتر بر ساعت است، طی روزهای پنج‌شنبه و جمعه هم سرعت باد در استان همین مقدار خواهد بود.

رئیس اداره پیش‌بینی و تحقیقات اداره‌کل هواشناسی استان قم افزود: حداقل تا 10 روز آینده بارش باران و برف را در استان شاهد نخواهیم بود، در سه روز آینده دمای استان قم افزایش خواهد داشت، اما پس‌ از آن دمای استان ثابت خواهد بود و تغییرات چندانی را در دمای قم شاهد نیستیم.

قاضی با اشاره به آلودگی هوای استان قم اضافه کرد: روز جمعه شاهد گرد و غبار صبحگاهی به علت وارونگی هوا در استان خواهیم بود، عامل این آلودگی انسانی است و در شهر قم دیده می‌شود و در روستاها شاهد این پدیده نخواهیم بود، البته طی روزهای آتی تفاوت چندانی میان دمای شهر قم و روستاهای اطراف این شهر وجود نخواهد داشت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: پس از افزایش دمای استان قم طی روزهای آتی، دمای استان ثابت خواهد بود؛ در هفته آینده دمای استان تغییر زیادی ندارد و در اوایل و اواسط هفته آینده دمای قم بین 22 و 24 درجه خواهد بود.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcjaxex.uqet8zsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما