چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۰۰
کد مطلب : 43430
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

نوسازي بيش از هزار دستگاه تاكسي در يكسال گذشته

قم نيوز : قم نیوز: مديرعامل سازمان مديريت و نظارت بر تاكسيراني شهرداري قم از نوسازي بيش از هزار دستگاه تاكسي در يكسال گذشته خبر داد.
نوسازي بيش از هزار دستگاه تاكسي در يكسال گذشته
به گزارش قم نیوز، مرتضي عزتي با اشاره به تجهيز و نوسازي ناوگان تاكسيراني، اظهار كرد: با توجه به پيگيري‌هاي كه به عمل آمده و هماهنگي‌ با ستاد حمل و نقل و سوخت، ايران خودرو و اتحاديه تاكسيراني فراخواني بهمن ماه ۹۴ داشتيم كه كليه تاكسي‌هايي كه عمر بيش از ۱۰ سال دارند براي نوسازي اقدام كنند.

مديرعامل سازمان مديريت و نظارت بر تاكسيراني شهرداري قم با بيان اينكه خودروهاي مدل سال ۸۵ ماقبل در دفاتر پيشخوان‌ دولت ثبت نام اوليه شدند و پيگيري لازم از سوي سازمان تاكسيراني صورت گرفت، خاطرنشان كرد: با توجه به پيگيري‌ها براي هر دستگاه براي اسقاط ۵ ميليون تومان پرداخت مي‌شود و ۵ ميليون هم راننده نقداً پرداخت مي‌كند و ۲۰ ميليون هم وام ۱۶ درصد در نظر گرفته شده كه با اين تسهيلات رانندگان مي‌توانند تاكسي روز تهيه كنند.

عزتي با تاكيد بر اينكه اقدامات لازم براي ورود تاكسي هاي جديد به شهر قم از اواخر سال گذشته انجام شد، تصريح كرد: با توجه به ثبت نام‌ها و تلاشي كه براي تغيير تاكسي‌ها شد تا الان بيش از ۷۰۰ دستگاه تاكسي وارد شهر شده است.

وي ادامه داد: ۲۰۰ دستگاه هم پايان سال گذشته وارد شهر شده كه تلاش داريم تا دو ماه آينده اين عدد را از هزار تاكسي بيشتر كنيم و نوسازي ويژه‌اي در ناوگان داشته باشيم.

مديرعامل سازمان مديريت و نظارت بر تاكسيراني شهرداري قم با تاكيد بر اينكه رسالت ما ارائه خدمات بهينه و تامين رفاه همشهريان است، گفت: با توجه به نسبت تاكسي و جمعيت ميزان نوسازي ناوگان تاكسيراني قم در مقايسه با كلانشهرهاي كشور به جز تهران بيشترين آمار را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcdzo0o.yt0ss6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما