دوشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۳:۴۶
کد مطلب : 4361
نایب ريیس بانوان هیئت فوتبال استان قم:

حریفان قم در فوتسال بانوان کشور مشخص شدند

قم نيوز : قم نيوز: نایب ريیس بانوان هیئت فوتبال استان قم از مشخص شدن حریفان تیم آفرنگ قم در فوتسال بانوان کشور خبر داد.
حریفان قم در فوتسال بانوان کشور مشخص شدند
به گزارش قم نيوز، زهرا سلیمی اظهار کرد: مرحله نهایی رقابت‌های فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور در رده سنی بزرگسالان در قالب لیگ دسته سوم امروز با رقابت مدعیان در تلاش برای کسب عنوان قهرمانی آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: بعد از اینکه ‌تیم‌های شرکت کننده در گروه‌های مختلف مرحله نخست این رقابت‌ها بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون دیدارهای مرحله مقدماتی را پشت سر گذاشتند، چهره ۱۶ تیم راه یافته به مرحله نهایی را مشخص کردند.

نایب ريیس بانوان هیئت فوتبال استان قم افزود: تیم فوتسال بانوان آفرنگ به نمایندگی از هیئت فوتبال استان قم در مسابقات امسال لیگ بانوان کشور شرکت کرد و با کسب نتایج بسیار خوبی دیدارهای مرحله مقدماتی را پشت سر گذاشته و راهی مرحله نهایی شد.

وی ادامه داد: اکنون دیدارهای مرحله نهایی رقابت‌های فوتسال بانوان کشور با شرکت ۱۶ تیم در چهار گروه به شکل دوره‌ای برگزار می‌شود و فدراسیون فوتبال میزبانی دور رفت رقابت‌های گروه دوم که تیم افرنگ قم در آن حضور دارد را به یکی از تیم‌های حاضر در این مرحله واگذار کرده است.

سلیمی در ادامه با اشاره به حریفان قم یادآور شد: در گروه دوم که تیم فوتسال بانوان مبل آفرنگ قم حضور دارد، تیم ما با تیم‌های فوتسال بانوان هیئت فوتبال کردستان، جوانمرد کرمانشاه و هیئت فوتبال استان لرستان هم‌گروه است.

وی اضافه کرد: برنامه‌ریزی برگزاری این دوره از مسابقات به شکلی است که تیم‌های اول و دوم هر گروه در پایان دیدارهای مرحله مقدماتی موفق به کسب جواز صعود به دور بعدی رقابت‌ها خواهند شد که امیدواریم تیم آفرنگ قم نیز جزو این تیم‌ها باشد.

نایب ريیس بانوان هیئت فوتبال استان قم تاکید کرد: با توجه به اینکه دو تیم صعود کننده در پایان بازی‌های مرحله نهایی، به شکل مستقیم راهی رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتسال بانوان کشور می‌شوند، قطعا تیم قم تلاش می‌کند بهترین بازی‌ها را ارائه دهد.

وی با بیان اینکه نرگس پوراحمدیان به عنوان مربی و نرگس احمدی به عنوان سرپرست تیم آفرنگ قم را همراهی می‌کنند، بیان داشت: بازی‌ها به شکل مجتمع به میزبانی یکی از تیم‌های هر گروه برگزار می‌شود و امیدواریم بتوانیم در مجموع شرایطی را فراهم کنیم که بعد از قهرمانی تیم رده سنی جوانان قم در فوتسال دختران کشور،‌ این تیم نیز با موفقیت به کار خود پایان دهد.

سلیمی در ادامه با اشاره به برنامه‌ بازی‌های تیم فوتسال بانوان آفرنگ قم در این مرحله از رقابت‌ها، یاد آور شد: این تیم در نخستین مسابقه خود با تیم جوانمرد کرمانشاه مسابقه می‌دهد و در دومین بازی مقابل تیم کردستان قرار می‌گیرد.

نایب ريیس بانوان هیئت فوتبال استان قم در ادامه با اشاره به پیشرفت‌ فوتسال بین بانوان قمی، اظهار داشت: فوتسال بانوان قم در چند سال اخیر رشد و پیشرفت بسیار خوبی داشته است و این مهم در سایه حمایت مسوولان هیئت و اداره کل ورزش و جوانان حاصل شده است و امیدوارم تداوم یابد.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcf.vdjiw6dmygiaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما