سه شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۴۳
کد مطلب : 4399
با کسب 7 امتیاز؛

آفرنگ قم به نیمه نهایی فوتسال بانوان کشور صعود کرد

قم نيوز : قم نيوز: تیم فوتسال بانوان آفرنگ قم با کسب برتری مقابل حریفان خود موفق به کسب جواز صعود از مرحله گروهی فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور شد.
آفرنگ قم به نیمه نهایی فوتسال بانوان کشور صعود کرد
به گزارش قم نيوز، بعد از اینکه رقابت‌های مراحل مقدماتی مسابقات فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور که در مرداد ماه که با شناخت تیم‌های صعود کننده به مرحله نهایی برگزار شد، مرحله نهایی این مسابقات هم اکنون در حال برگزاری است.

در واقع ۱۶ تیم از گروه‌های مختلف مرحله مقدماتی جواز حضور در مرحله پایانی مسابقات فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور را کسب کرده‌اند که یکی از این تیم‌ها، تیم فوتسال بانوان آفرنگ قم است که برای کسب جواز صعود به لیگ دسته دوم تلاش می‌کند.

این تیم با ترکیبی از بهترین‌های فوتسال بانوان قم و همچنین مربی و سرپرست پرتلاش خود هم اکنون در جریان رقابت‌های مرحله نهایی فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور قرار دارد و تا این مرحله نتایج بسیار خوبی برابر حریفان خود کسب کرده است.

بانوان فوتسال آفرنگ قم در مرحله نخست این رقابت‌ها در گروه دوم با تیم‌های فوتسال جوانمرد کرمانشاه، ون کردستان و رنگین نمای لرستان همگروه بودند که بازی‌های این گروه همانند سایر گروه‌ها به شکل دوره‌ای به انجام رسید.

بانوان فوتسالیست آفرنگ قم در نخستین مسابقه خود در این گروه برابر تیم فوتسال بانوان جوانمرد کرمانشاه به میدان رفتند و با اینکه بازی بسیار خوبی برابر حریف خود ارائه کردند اما در پایان با این تیم به تساوی رسیدند و به یک امتیاز قناعت کردند.

در دومین مسابقه این گروه تیم فوتسال بانوان آفرنگ قم برابر تیم بانوان ون کردستان به میدان رفت و با ارائه بازی بسیار خوب و نمایش توانمندی‌های فوتسال قم، توانست حریف خود را در دیداری که هفت بار توپ از خط دروازه‌ها عبور کرد و بازی بسیار نزدیک و نفس گیری بود، در پایان ۴۰ دقیقه رقابت با حساب چهار بر سه شکست داده و سه امتیاز بازی را از آن خود کند.

سومین مسابقه تیم فوتسال بانوان آفرنگ قم در این گروه با تیم فوتسال بانوان رنگین نما لرستان بود که این مسابقه با توجه به اینکه یک تیم از هر گروه می توانست جواز صعود به مرحله بعد را کسب کند هم از نظر سه امتیاز و هم از نظر تفاضل گل برای تیم بانوان آفرنگ قم از اهمیت بالایی برخوردار بود.

فوتسالیست‌های آفرنگ قم با علم به این موضوع در سومین مسابقه خود برابر تیم فوتسال بانوان رنگین نما لرستان بازی هماهنگ و با انگیزه‌ای را به نمایش گذاشته و در نهایت توانستند برتری خود را با زدن چهار گل به حریف دیکته کنند.

بدین ترتیب تیم فوتسال بانوان آفرنگ قم با کسب دو پیروزی و یک تساوی و مجموع هفت امتیاز به عنوان صدرنشین یکی از چهار گروه این مرحله، جواز صعود به جمع چهار تیم برتر را کسب کرد تا برای کسب مقام قهرمانی با حریفان خود به رقابت بپردازد.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcg.y9trak9wypr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما