چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب : 43655
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

تاكنون ۱۸۰ ميليارد تومان در پروژه منوريل قم هزينه شده است

قم نيوز : قم نیوز: شهردار قم با بيان اينكه تاكنون قريب به ۱۸۰ ميليارد تومان براي منوريل هزينه شده است، گفت: طبق پيش بيني به نظر مي‌رسد بيش از ۵۰ ميليارد تومان ديگر براي تكميل پروژه منوريل نياز باشد.
تاكنون ۱۸۰ ميليارد تومان در پروژه منوريل قم هزينه شده است
به گزارش قم نیوز،  دكتر سقائيان نژاد وضعيت پروژه منوريل را مورد توجه قرار داد و گفت: اقدامات فني در پروژه منوريل تقريبا به اتمام رسيده و خط آن از ۶.۷ كيلومتر به ۴.۷ كيلومتر كاهش پيدا كرده است.

شهردار قم با اشاره به تامين برق خط منوريل، گفت: فقط نيازمند تامين تعدادي واگن در اين پروژه هستيم و تنها معضل اين پروژه مباحث حقوقي شامل زمان قرارداد، تغييرات در پروژه و تغيير در قيمت ها است.

سقائيان نژاد تصريح كرد: به محض اينكه مباحث حقوقي پروژه منوريل رفع شود آن را تكميل كرده و در اختيار شهروندان قرار خواهيم داد.

وي گفت: منوريل بدون اينكه مطالعه شود در قم اجرايي شده است؛ زماني كه من شهردار اصفهان بودم اين پيشنهاد به اصفهان هم شد ولي با بررسي هايي كه صورت گرفت ديديم كه اين پروژه در محدوده نياز اين شهر نيست و آن را حذف كرديم.

شهردار قم با تاكيد بر اينكه دولت هزينه‌هاي زيادي براي پروژه منوريل كرده و نمي توان آن را به همين شكل رها كرد، گفت: تنها راه حل اين است كه پروژه منوريل را در ظرفيت هاي ويژه اي همچون گردشگري به كار بگيريم تا هزينه صورت گرفته هدر نرود.

سقائيان نژاد با بيان اينكه تاكنون قريب به ۱۸۰ ميليارد تومان براي منوريل هزينه شده است، افزود: طبق پيش بيني به نظر مي‌رسد بيش از ۵۰ ميليارد تومان ديگر براي تكميل پروژه منوريل نياز باشد.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdccpeq0.2bq1p8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما