سه شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۳۰
کد مطلب : 43627
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

بررسي وضعيت تكميل تقاطع سه سطحه ۱۵ خرداد و عمارياسر

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم به همراه شهردار و جمعي از مديران استان ضمن بازديد از مراحل اجراي تقاطع سه سطحه ۱۵ خرداد و عمارياسر، روند عمليات تكميل اين پروژه مورد بررسي قرار گرفت
بررسي وضعيت تكميل تقاطع سه سطحه ۱۵ خرداد و عمارياسر
به گزارش قم نیوز،  سيدمهدي صادقي ظهر امروز به همراه دكتر سقائيان نژاد شهردار قم، بهشتي معاون عمراني استاندار و برخي معاونين شهردار از روند تكميل پروژه تقاطع سه سطحه ۱۵ خرداد و عمارياسر بازديد كرد.

مديران استان در حاشيه اين بازديد ضرورت تسريع در تكميل پروژه سه سطحه ۱۵ خرداد را مورد توجه قرار داده و بر مشكلاتي كه تأخير در تكميل آن براي مردم ايجاد كرده است تاكيد كردند.

عليرضا قاري قرآن معاون شهرسازي و امور زيربنايي شهرداري قم در حاشيه اين بازديد با بيان اينكه در جلسات مديران استان با پيمانكار پروژه مقرر شده كه تا ۱۰ آذر اقدامات اجرايي روگذر تكميل شود گفت: پس از اين تاريخ طبق توافق پروژه بايد تحويل شهرداري شود كه در صورت تحقق اين مطلب تمام تلاش مجموعه مديريت شهري بر اين است كه پروژه را تا پايان سال به طور كامل در اختيار مردم قرار دهد.

وي با اشاره به تأخير بيش از يكساله پروژه تقاطع سه سطحه ۱۵ خرداد و عمارياسر بيان كرد: تمام تلاش ما بر اين بود كه پيمانكار پروژه را در زمان‌هاي مشخص شده به اتمام برساند اما در شرايط فعلي هيچ راهي بجز توافق و تحويل پروژه به شهرداري نيست.

معاون شهرسازي و امور زيربنايي شهرداري قم با اشاره به قرارگيري اين پروژه در هسته مركزي شهر تصريح كرد: بار ترافيكي بسياري زيادي در محدوده اين پروژه وجود دارد و اين مساله مشكلاتي را براي مردم ايجاد كرده كه اميد داريم بتوانيم هرچه سريع تر اين مشكلات را برطرف كنيم.

وي افزود:اين پروژه در بلوار عمارياسر به صورت روگذر بوده و در بخش بلوار ۱۵ خرداد براي آن زيرگذر پيش بيني شده كه سطح ميدان نيز براي دسترسي‌هاي محلي و عمومي است.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcbz0ba.rhbf5piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما