چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۰
کد مطلب : 43658
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

عزم شهرداري قم براي توزيع عادلانه خدمات شهري در مناطق

قم نيوز : قم نیوز: شهردار قم با اشاره به عزم شهرداري براي توزيع عادلانه خدمات شهري در مناطق هشتگانه گفت: ۱۰ جايگاه كوچك سوخت‌رسان تا دهه فجر راه‌اندازي مي‌شود
عزم شهرداري قم براي توزيع عادلانه خدمات شهري در مناطق
به گزارش قم نیوز، دكتر سقائيان نژاد با تاكيد بر اينكه امكانات و زيرساخت‌ها بايد در سطح شهر توزيع شود، اظهار كرد: تمام اقدامات و برنامه‌هايي كه شهرداري در شهر طراحي و اجرا مي‌كند در راستاي برقراري عدالت اجتماعي و بهره مندي شهروندان از خدمات يكسان است.

شهردار قم با اشاره به تجربه اجراي جايگاه‌هاي سوخت‌رسان كوچك در اصفهان، تصريح كرد: اين پروژه يكي از تجربه‌هاي خوبي است كه در اصفهان انجام شده و رضايتمندي شهروندان را به دنبال داشته است.

سقائيان نژاد با تاكيد بر اينكه بسياري از شهرهاي كشور در نوبت دريافت خدمات براي اجراي اين پروژه هستند، افزود: شركت مجري اين جايگاه‌هاي سوخت رسان كوچك در حال حاضر به صورت انحصاري در كشور فعاليت مي‌كند و توان محدودي دارد و بايد براي دريافت خدمات آن سرعت عمل داشت.

وي تصريح كرد: اگر شرايط لازم براي انعقاد قرارداد با اين شركت در زمان فعلي فراهم نشود قطعاً ارائه دستگاه‌ها به قم در اولويت‌هاي بعدي قرار خواهد گرفت.

شهردار قم با تاكيد بر ضرورت تأمين رفاه و آسايش همشهريان، خاطرنشان كرد: ما نگران شرايط موجود در شهر هستيم و تمام توان خود را به كار گرفته‌ايم تا بتوانيم كمبودها در بخش‌هاي مختلف را برطرف كنيم.

سقائيان نژاد با اشاره به طراحي و كارشناسي صورت گرفته در خصوص اين پروژه، بيان كرد: اجراي اين پروژه از حالت سعي و خطا خارج و به يك تجربه خوب تبديل شده است و در اين صورت تعلل در اين مورد مشكلاتي را در پي خواهد داشت.

وي افزود: در طراحي‌هاي اين پروژه دسترسي‌هاي خوبي ديده شده كه نگراني در خصوص مسائل و مشكلات ترافيكي را نيز برطرف كرده و بستري را براي خدمات شايسته به شهروندان فراهم مي‌كند.

شهردار قم با اشاره به اينكه احداث جايگاه‌هاي سوخت رسان كوچك قطعاً رضايتمندي شهروندان را به دنبال دارد، ادامه داد: در صورتي كه انعقاد قرارداد اين پروژه به تصويب برسد اميد داريم بتوانيم تا دهه فجر از آن بهره برداري كنيم.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcfcvdj.w6dmtagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما