چهارشنبه ۳ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۳۰
کد مطلب : 43879
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

اختصاص بيش از ۷۰۰ ليتر آب و پساب براي توسعه فضاي سبز شهر قم

قم نيوز : قم نیوز: شهردار قم گفت: تاكنون ۵۰۰ ليتر پساب و بيش از ۲۰۰ ليتر آب به شهرداري براي توسعه فضاي سبز در شهر اختصاص يافته است.
اختصاص بيش از ۷۰۰ ليتر آب و پساب براي توسعه فضاي سبز شهر قم
به گزارش قم نیوز، دكتر سقائيان نژاد با اشاره به نگاه ويژه مديريت شهري به توسعه سرانه هاي فضاي سبز در اين شهر، افزود: قم با وجود مسايل و مشكلات اقليمي و محدوديت در گونه‌هاي گياهي از كمبود سرانه هاي فضاي سبز رنج مي برد.

شهردار قم با تاكيد بر اينكه براي توسعه سرانه سبز در شهر قم نيازمند منابع آب و اعتبارات كافي هستيم، خاطرنشان كرد: شهرداري بودجه‌ ويژه‌اي براي بحث فضاي سبز شهر اختصاص داده و در اين زمينه پروژه‌هاي متعددي را تعريف كرده است.

سقائيان نژاد اختصاص پساب از سوي استان به شهرداري براي توسعه فضاي سبز را مورد توجه قرار داد و افزود: تاكنون ۵۰۰ ليتر پساب به قم اختصاص داده شده كه براي توسعه فضاي سبز بسيار كمك مي كند.

وي اختصاص ۲۰۰ ليتر آب به شهرداري را مورد توجه داد و افزود: اين ظرفيت نيز مي تواند توان خوبي در شهر را براي فضاي سبز فراهم كند.

شهردار قم با تاكيد بر اينكه رفع كمبودهاي قم در حوزه فضاي سبز نيازمند زمان است، خاطرنشان كرد: شهرداري با قدرت در اين زمينه در حال حركت است و سعي داريم سالانه بيش از ۳۰۰ هكتار فضاي سبز در شهر ايجاد كنيم.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcaoany.49ne015kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما