پنجشنبه ۴ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب : 43902
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

پيام تسليت شهردار قم در پي ارتحال آيت‌الله موسوي اردبيلي

قم نيوز : قم نیوز: دكتر سقائيان نژاد شهردار قم با صدور پيامي ارتحال حضرت آيت الله العظمي موسوي اردبيلي را تسليت گفت.
پيام تسليت شهردار قم در پي ارتحال آيت‌الله موسوي اردبيلي
به گزارش قم نیوز،  دكتر سقائيان نژاد با صدور پيامي درگذشت آيت‌الله سيدعبدالكريم موسوي اردبيلي از مراجع تقليد را تسليت گفت.

متن پيام شهردار قم به شرح زير است:

بسم الله الرحمن الرحيم

انا لله و انا اليه راجعون

با نهايت تاسف و تاثر با خبر شديم كه مرجع عاليقدر جهان تشيع، يار ديرينه معمار كبير انقلاب اسلامي و مبارز انقلابي حضرت آيت‌الله سيدعبدالكريم موسوي اردبيلي دعوت حق را لبيك گفته و به جوار رحمت الهي شتافته‌اند.

رحلت اين عالم جليل‌القدر كه همواره در طول دوران حيات در عرصه هاي مختلف به ويژه در دوران مبارزات انقلاب اسلامي و پس از آن، مايه خير و بركت براي مردم ايران بوده است، ضايعه‌اي دردناك و ثلمه‌اي جبران ناپذير است.

خدمات و تلاش‌هاي ارزنده و شايسته آن مرحوم همواره در دوران شكوهمند انقلاب اسلامي در برهه‌هاي مختلف و در جايگاه‌هاي مختلف علمي، فقهي، قضائي و... هيچ‌گاه از ذهن و خاطر مردم قدرشناس ايران اسلامي نخواهد رفت.

اينجانب ارتحال عالم رباني و فقيه وارسته حضرت آيت‌الله سيدعبدالكريم موسوي اردبيلي را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامي، مراجع عظام تقليد، حوزه‌هاي علميه، بيت مكرم آن مرحوم و مردم شريف و ولايتمدار قم تسليت عرض كرده و از پيشگاه خداوند متعال براى ايشان علو درجات و براى فرزندان و بازماندگان عزيز مرحوم صبر و اجر از حضرت حق خواهانم.

                                                                      دكتر سيدمرتضي سقائيان نژاد

                                                                                   شهردار قم

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdchiwnk.23nxvdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما