يکشنبه ۷ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۴۸
کد مطلب : 44013
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

لزوم تعامل و همکاری در پیشبرد برنامه‌های شهری

قم نيوز : قم نیوز: شهردار قم گفت: اگر با تعامل بتوانیم با مجموعه‌های مختلف فعال در قم برنامه‌های خود را پیش ببریم شاهد رشد و توسعه خوبی خواهیم بود.
لزوم تعامل و همکاری در پیشبرد برنامه‌های شهری
به گزارش قم نیوز، سیدمرتضی سقائیان‌نژاد اظهار کرد: هر کاری برای خود پستی و بلندی‌های مختص خود را دارد و با توجه به تجربه‌ای که وجود دارد اگر مسائل سیاسی و حزبی را آغشته به کار نکنیم و در فکر خدمت باشیم خداوند سختی‌های کار را برای ما آسان می‌کند.

شهردار قم با بیان اینکه دوره‌های مدیریتی من در جایگاه‌های مختلف معمولاً پایدار بوده است، گفت: اگر در زمان نتوانستن‌ها بتوانیم کاری کنیم ارزشمند است.

سقائیان‌نژاد با تاکید بر اینکه معمولاً مجموعه‌های مدیریت شهری دچار چالش‌های مختلف هستند، تصریح کرد: ما باید یاد بگیریم که چطور با شورا همکاری کرده و در عین حال استقلال شهرداری‌ها را نیز حفظ کنیم و برنامه‌های شهری را پیش ببریم.

وی استقلال اجرایی شهرداری و تعامل با شورا را مواردی مهم در مدیریت شهری دانست و خاطرنشان کرد: قم چالش‌های بسیار زیادی دارد؛ در بخش محیط زیست و تشکیلاتی و طرح‌های عمرانی باید کارهای ویژه‌ای در این شهر صورت گیرد.

شهردار قم با اشاره به جایگاه قم به عنوان حرم اهل بیت و خاستگاه انقلاب اسلامی، تصریح کرد: اگر با تعامل بتوانیم با مجموعه‌های مختلف فعال در قم برنامه‌های خود را پیش ببریم شاهد رشد و توسعه خوبی خواهیم بود.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcbfgba.rhba8piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما