دوشنبه ۱ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۱۵
کد مطلب : 43801
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

بهره برداري از ۲۴ بوستان جديد شهري تا يك ماه آينده در قم

قم نيوز : قم نیوز: شهردار قم از افتتاح و بهره برداري از ۲۴ بوستان جديد شهري تا يك ماه آينده در سطح شهر قم خبر داد.
بهره برداري از ۲۴ بوستان جديد شهري تا يك ماه آينده در قم
به گزارش قم نیوز، دكتر سقائيان نژاد با تاكيد بر اينكه ۲۷۰ بوستان ناايمن در شهر قم وجود داشته است، افزود: ۱۸۰ بوستان تاكنون ايمن سازي شده و در حال پيگيري امور باقي بوستان ها هستيم

شهردار قم با اشاره به مشكلاتي كه در گذشته بر اثر ايمني پايين بوستان ها براي شهروندان ايجاد شده است، گفت: با اين پروژه ضريب ايمني در بوستان ها بالا رفته و شهروندان با رفاه و آسايش بيشتري مي توانند از اين خدمات استفاده كنند.

شهردار قم با بيان اينكه دو كمپ نيز براي اسكان اضطراري زائرين در شهر اختصاص گرفته است، خاطرنشان كرد: بوستان هاي فدك و غدير طي پروژه‌اي كه شهرداري تعريف كرد داراي امكانات ويژه اسكان اضطراري شده و به عنوان كمپ زائر از آنها استفاده خواهد شد.

سقائيان نژاد تصريح كرد: اقدامات اجرايي در اين كمپ ها در مراحل نهايي است و اميد داريم نوروز امسال بتوانيم زائرين را به استفاده از اين كمپ ها ترغيب كرده و از اسكان اضطراري در سطح شهر جلوگيري كنيم.

وي با تاكيد بر اينكه ۲۴ بوستان جديد ظرف يك ماه آينده افتتاح مي شود، گفت: سال گذشته سرانه فضاي سبز قم سه مترمربع افزايش پيدا كرد و امسال هم همين برنامه در شهرداري اجرايي شده و اميدواريم با اجرا و استمرار اين پروژه بتوانيم تا ۵ سال آينده شاهد بهبود و ارتقا وضعيت فضاي سبز در اين شهر باشيم.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcfycdj.w6dmxagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما