يکشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب : 43546
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

تكميل و بهره برداري از ۳۰ پروژه عمراني تا پايان سال

قم نيوز : قم نیوز: شهردار قم از تكميل ۳۰ پروژه عمراني نيمه كاره و جديد تا پايان سال خبر داد و گفت: تكميل و بهره برداري از اين پروژه ها گشايش خوبي در وضعيت ترافيكي شهر ايجاد مي كند.
تكميل و بهره برداري از ۳۰ پروژه عمراني تا پايان سال
به گزارش قم نیوز،  دكتر سقائيان نژاد با تاكيد بر اينكه تشكيلات شهرداري انسجام خوبي پيدا كرده است، افزود: نياز بود بازنگري در فعاليت‌ها و روند پيشبرد اهداف شهرداري صورت بگيرد تا هم مديريت مالي صحيح تري داشته باشيم هم با اقتدار در فعاليت‌ها توان حركت داشته باشيم.

شهردار قم با تاكيد بر حركت پروژه محور شهرداري در يك سال نخست فعاليت مديريت جديد، بيان كرد: اولويت ما اتمام ۱۴ پروژه نيمه كاره شهر بود كه امروز توانستيم با همكاري و هماهنگي درون سازماني اين تعهد را به شهروندان بدهيم كه تا پايان سال ۹۵ تمام پروژه‌هاي نيمه كاره شهر به جز پروژه‌هاي كلاني چون مترو تكميل شود.

سقائيان نژاد تصريح كرد: پروژه مترو نيز در كشور پروژه‌اي ۳۰ ساله است كه به صورت مرحله‌اي بايد پيش رود و نياز به زمان دارد و شهرداري برنامه‌هاي ويژه‌اي نيز در اين بخش دارد.

وي با بيان اينكه پروژه‌هاي جديدي كه سال ۹۴ و ۹۵ هم شروع شده تا پايان سال تكميل مي‌شود، خاطرنشان كرد: تا پايان سال قريب به ۳۰ پروژه مهم تحويل شهروندان مي‌شود و اميد داريم با اين اقدام گشايشي خوبي در حوزه ترافيكي شهر ايجاد شود.

شهردار قم خاطرنشان كرد: پروژه هاي تقاطع سه سطحه شهداي مدافع حرم، تقاطع مقداد، خيابان هاي شهيد فهيمي، كارگر، ادامه بلوار جمهوري، رمپ و لوپ تونل غدير، بلوار آيت‌الله بروجردي و روگذر ميثم از جمله پروژه هاي نيمه كاره و جديدي هستند كه تا پايان سال به طور كامل در اختيار شهروندان قرار خواهد گرفت و براي سال آينده پروژه‌هاي جديد تعريف مي شوند تا پيشبرد اهداف و برنامه هاي شهري قم را داشته باشيم.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcb0sba.rhbfapiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما