چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۳۰
کد مطلب : 43676
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

آمادگي همه جانبه در راستاي خدمات رساني به زائرين اربعين حسيني

قم نيوز : قم نیوز: شهردار منطقه يك قم از آمادگي همه جانبه در راستاي خدمات رساني به زائرين اربعين حسيني خبر داد.
آمادگي همه جانبه در راستاي خدمات رساني به زائرين اربعين حسيني
به گزارش قم نیوز، مهدي اصفهانيان مقدم با اشاره به خدمات رساني به زائرين اربعين حسيني، افزود: به منظور خدمت رساني هر چه مطلوب تر به زائرين اربعين سيد و سالار شهيدان حضرت اباعبدالله الحسين (ع) اقدام به برپايي ايستگاه اطلاع رساني و خدمات رساني شده است.

وي با بيان اينكه شهر مقدس قم به دليل وجود بارگاه ملكوتي كريمه اهل بيت حضرت فاطمه معصومه (س) و مسجد مقدس جمكران شاهدخيل عظيم زائرين و عزاداران حسيني مي باشد، اظهار داشت: بايد با بهبود مستمر و ارتقاء سطح كمي و كيفي خدمات رساني تمام تلاش خود را در راستاي خدمت به زائرين آقا اباعبداالله الحسين(ع) انجام دهيم.

اصفهانيان مقدم همچنين از آمادگي كليه همكاران واحدهاي اجرايي و ستادي در اين ايام خبر داد و افزود: با توجه به برنامه ريزي هاي صورت گرفته تلاش نموديم بهترين خدمت رساني را به زائرين و عزاداران اربعين حسيني را انجام دهيم .

وي بيان داشت : رويكرد شهرداري منطقه يك در اين زمينه اين است كه ضمن يك برنامه ريزي خوب و منسجم و حضور همه جانبه خدمات قابل قبول به زائران اباعبدالله الحسين(ع) ارائه نمائيم .

اصفهانيان مقدم اضافه كرد: ستاد خدمات رساني شهرداري منطقه يك كه در بلوار عمارياسر برپا شده با امكانات متعدد مشغول و جهت تسهيل در امور زائرين، بنرها و تراكت هاي اطلاع رساني به چهار زبان خارجي چاپ شده و در اختيار عزاداران حسيني قرار مي‌گيرد.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcfvvdj.w6dmeagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما