پنجشنبه ۲ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۰
کد مطلب : 44852
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

هزينه ۱۴ ميليارد توماني جهت تملكات و توسعه و تعريض خيابان دروازه ري

قم نيوز : قم نیوز: شهردار منطقه يك قم از هزينه ۱۴ ميليارد توماني براي تملكات بخشي از پروژه توسعه، تعريض و بازگشايي معبر خيابان شهداي دروازه ري خبر داد.
هزينه ۱۴ ميليارد توماني جهت تملكات و توسعه و تعريض خيابان دروازه ري
به گزارش قم نیوز، مهدي اصفهانيان مقدم با اشاره به وضعيت اجراي پروژه تعريض خيابان شهداي دروازه ري، گفت: اين پروژه در راستاي احياي بافت فرسوده شهري و با استفاده از منابع سفر مقام معظم رهبري به استان و شهرداري قم اجرايي شده است.

وي با تاكيد بر اينكه اجراي پروژه نقش ويژه‌اي در بهسازي بافت فرسوده منطقه خواهد داشت، خاطرنشان كرد: اين منطقه يكي از محلات محروم قم بوده كه با اجراي اين پروژه اميدواريم بسياري از مشكلات آن رفع شده و شاهد احياي دوباره بافت‌ها و رفع بخشي از معضلات ترافيكي آن خواهيم بود.

اصفهانيان مقدم به وجود ۳۹۲ پلاك در اين طرح اشاره كرد و افزود: از مهرماه ۹۳ تاكنون اقدامات شهرداري منحصر به تملكات بوده و با توجه به تراكم پلاك ها اين كار زمان زيادي نياز داشته است.

وي با بيان اينكه تاكنون بيش از ۱۴ ميلياردتومان به صورت نقد و غير نقد براي تملكات اين پروژه هزينه شده است، افزود: ۶۳ پلاك از مجموع ۳۹۲ پلاك طرح تملك شده و پيش بيني مي‌شود بيش از ۱۰۰ ميليارد تومان براي تكميل تملكات پروژه هزينه شود.

وي با تاكيد بر اينكه تراكم منطقه و ريزدانه بودن مشكلات زيادي را در مسير تملك ايجاد كرده است، خاطرنشان كرد: با اين وجود شهرداري با تمام توان در راستاي تملك پروژه گام برداشته و پيش بيني مي كنيم در صورت مشاركت،تعامل و همكاري شهروندان و روند فعلي حداكثر تا ۳ سال آينده شاهد بهره برداري نهايي از پروژه باشيم.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcci4q0.2bq0p8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما