سه شنبه ۲ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب : 43861
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم خبر داد

گشت و پایش شبانه در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم گفت: گشت و پایش شبانه به منظور شناسایی و برخورد قانونی با واحدهای آلاینده در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان به صورت مستمر انجام می‌شود.
گشت و پایش شبانه در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قم
به گزارش قم نیوز، سیدرحمان دانیالی طی سخنانی اظهار کرد: کنترل و پایش مستمر واحدهای صنعتی و معدنی استان در راستای مقابله با هرگونه آلودگی زیست محیطی از اولویت‌هایی است که با جدیت پیگیری می‌شود.

وی با اشاره به ارائه شکایت‌ها و گزارش‌ها از سوی شهروندان در رابطه با تخلفات و واحدهای آلاینده زیست محیطی، خاطرنشان کرد: قطعاً در راستای تأمین سلامت عمومی جامعه با هرگونه تخلف و ایجاد آلودگی در محیط زیست بر اساس ضوابط قانونی برخورد خواهد شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم از گشت و پایش شبانه در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان خبر داد و گفت: گشت و پایش شبانه به منظور شناسایی و برخورد قانونی با واحدهای آلاینده در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان به صورت منظم و مستمر انجام می‌شود.

وی در پایان تصریح کرد: عموم شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف زیست محیطی و ایجاد آلودگی گزارش‌های خود را به صورت شبانه روز با تلفن گویای 1540 در میان گذاشته تا در اسرع وقت اقدامات لازم برای برخورد قانونی با متخلفان انجام بپذیرد.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcb8wba.rhbf0piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما