چهارشنبه ۳ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۳۰
کد مطلب : 43891
منبع : خبرگزاری مهر
رئیس پارک علم و فناوری قم تأکید کرد:

ضرورت تجهیز جوانان در مقابل شبیخون فرهنگی

قم نيوز : قم نیوز: رئیس پارک علم و فناوری استان قم با بیان اینکه در جنگ نابرابر فرهنگی با دشمنان هستیم، گفت: باید با غنی سازی ارزش‌های دینی و فرهنگی جوانان با شبهات مختلف دشمن مبارزه کنیم.
ضرورت تجهیز جوانان در مقابل شبیخون فرهنگی
به گزارش قم نیوز، سید حسین اخوان علوی ظهر چهارشنبه در مراسم افتتاحیه نخستین مرکز هنرهای رقومی بسیج مستضعین استان قم که در محل پارک علم و فناوری قم برگزار شد، گفت: آبشخور تمام دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی به برکت خون امام حسین(ع) است.

وی با بیان اینکه باید نگاه نو و همراه با تکنولوژی‌های روز به مسائل دنیا داشته باشیم، اظهار کرد: زمانی قلمرو هجمه و نوع سلاح جنگی دشمن در مقابل رزمندگان انقلاب اسلامی مشخص بود و تکلیف نوع و روش مبارزه قابل پیش بینی بود.

رئیس پارک علم و فناوری استان قم سخت‌ترین نوع جنگ را مبارزه نرم اعلام کرد و گفت: در جنگ فرهنگی نوع سلاح دشمن متنوع و میزان تجاوزگران نامعلوم و ناملموس است.

اخوان علوی با بیان اینکه وظیفه ما فقط حفظ مرزهای فیزیکی کشور نیست، اظهار کرد: حفاظت و دفع خطر دشمن از مرزهای ارزش‌های اسلامی بسیار سخت تر و ظریف تر است و جوانان کشور باید در برابر شبیخون فرهنگی تجهیز شوند.

سهم مهم فناوران در حفظ ارزش‌ها

وی با اشاره به اینکه باید از تمام ظرفیت‌های خود در نبرد نابرابر فرهنگی دشمن استفاده کنیم، گفت: مبارزه فرهنگی نیاز به سرباز، سلاح و تکنولوژی‌های خاص و توانمند است.

رئیس پارک علم و فناوری استان قم با ابراز خرسندی از راه اندازی یک مرکز هنری و فرهنگی بسیجی در این پارک، افزود: فرهیختگان و فناوران استان قم می‌خواهند سهم خود را در حفظ و ارتقای آرمان‌های انقلاب اسلامی کشور به خوبی ایفا کنند.

استاد دانشگاه تهران با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم گفت: خون شهدا وظیفه ما را در حفظ ارزش‌های دینی سنگین تر می‌کند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcezv8e.jh8xoi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما