سه شنبه ۹ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب : 44055
منبع : خبرگزاری شبستان

پنجمین همایش ملی کریمه اهل بیت (س) برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: نجمین همایش کریمه اهل بیت (سلام الله علیها) در دو بخش «تولید نماهنگ» و «نشریه الکترونیک» به همت دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان برگزار می‌شود.
پنجمین همایش ملی کریمه اهل بیت (س) برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز:  پنجمین همایش کریمه اهل بیت (سلام الله علیها) با عنوان «اخت الرضا» به همت دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان و کانون فرهنگی هنری تخصصی سجادیه برگزار می‌شود.

پنجمین همایش کریمه اهل بیت (سلام الله علیها) با موضوعات «شخصیت ارزشمند حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها)»، «زیارت»، «حجاب و عفاف»، «نماز» و ... و در دو بخش «تولید نماهنگ» و «نشریه الکترونیک» برگزار می‌شود، همچنین یک بخش ویژه برای این همایش در نظر گرفته شده است.

در بخش ویژه همایش، مساجدی که برنامه‌های محتوایی متنوع و خلاقانه پیرامون شخصیت حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) برگزار کنند و گزارش مکتوب و تصویری خود را به دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان خود تحویل دهند، ارزیابی و 14 مسجد برگزیده تجلیل می‌شوند.

علاقمندان به تولید «نماهنگ» می‌توانند اثر خود را در حداقل 3 و حداکثر 7 دقیقه تولید کنند؛ اثر باید با فرمت mp4 و AVI و در صورت حجم بالای فایل در قالب لوح فشرده ارسال شود.

در بخش «طراحی نشریه الکترونیک» باید نشریه در حداقل 2 و حداکثر 4 صفحه ایجاد شده باشد و با فرمت PDF ارسال شود؛ تیتر و لید، گزارش، گفتگو، عکس، سرمقاله، طراحی و گرافیک از جمله ملاک‌های داوری این بخش است.

شرکت کنندگان در این همایش می‌توانند آثار خود در بخش «کلیپ» و «نشریه» را تا 9 دی سال جاری و گزارش فعالیت مساجد را تا 5 بهمن به دبیرخانه همایش ارسال کنند.

شرکت کنندگان می‌توانند آثار خود را از طریق تلگرام به شماره 09391145153 و یا پست الکترونیک به نشانی hormozgan@iran.ir ارسال کنند و یا به دبیرخانه همایش واقع در بندرعباس، بلوار پاسداران، نرسیده به سه راه هتل هما، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان ارسال کنند.

علاقمندان به شرکت در این همایش می‌توانند جهت دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 6-07633555185 تماس بگیرند.

یادآور می‌شود که پنجمین همایش کریمه اهل بیت (سلام الله علیها) همزمان با سالروز رحلت حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) در بندرعباس برگزار می‌شود.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdchmvnk.23nkmdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما