پنجشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۳۱
کد مطلب : 26065

برگزاری هفدهمین همایش پیاده‌روی خانوادگی در قم

قم نيوز : قم نیوز: هفدهمین همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی به مناسبت میلاد حضرت معصومه (س) در قم برگزار می‌شود.
برگزاری هفدهمین همایش پیاده‌روی خانوادگی در قم
به گزارش قم نیوز، هفدهمین همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی استان قم در هفتمین روز شهریور ماه و به مناسبت دهه کرامت و سالروز میلاد نورانی حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می‌شود.

جلسه هماهنگی برگزاری این همایش با حضور حسن عابدی مدیر کل ورزش و جوانان استان قم، سیدمهدی غیاثی معاون توسعه امور ورزش، محمدرضا نیکوگفتار معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان قم برگزار شد.

در این جلسه هماهنگی‌های لازم درباره برگزاری مطلوب این همایش صورت گرفت و نحوه اطلاع‌رسانی به عموم مردم قم و شهروندان و همچنین شیوه توزیع بلیط‌های قرعه‌کشی و مسیر برگزاری همایش مورد بررسی قرار گرفت.

مدیران اداره کل ورزش و جوانان قم قرار است با حضور رئیس هیئت ورزش‌های همگانی و سایر اعضا ستاد برگزاری این همایش تشکیل جلسه دهند و تصمیمات نهایی در خصوص موضوعات مورد نظر گرفته شود.

بر اساس هماهنگی‌های انجام شده، مسیر هفدهمین همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی استان قم از مسیر بلوار پیامبر اعظم (ص) به مسجد مقدس جمکران برنامه ریزی شده و پس از تصویب نهایی اطلاع رسانی می‌شود.

دوره پیشین همایش پیاده‌روی خانوادگی به مناسبت گرامیداشت هفته مبارزه با مواد مخدر و با شعار «جامعه سالم و عاری از اعتیاد» روز جمعه ششم تیرماه از امامزاده احمدبن‌قاسم قم در مسیر بلوار پیامبر اعظم (ص) تا مسجد مقدس جمکران برگزار شد که استقبال از آن چشمگیر نبود.

پانزدهمین دوره همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی قم اسفندماه سال گذشته در مسیر مسجد مقدس جمکران برگزار شد و مورد استقبال پرشور مردم قم قرار گرفت.

انتهای پیام/ 126
https://qomnews.ir/vdciwuar.t1aqq2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما