سه شنبه ۹ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۳۰
کد مطلب : 44074
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

جمع‌آوري بيش از ۱۴۰۰ تن زباله از سطح پرديسان

قم نيوز : قم نیوز: شهردار منطقه هشت قم گفت: از ابتداي سال تاكنون بيش از هزار و ۴۰۰ تن زباله تر و خشك از سطح اين منطقه جمع‌آوري شده است.
جمع‌آوري بيش از ۱۴۰۰ تن زباله از سطح پرديسان
به گزارش قم نیوز، سيدعبدالله سليماني با بيان اينكه يكي از اقدامات شهرداري در مناطق مختلف نظافت شهري و جمع‌آوري زباله ها است، اظهار كرد: با توجه به اينكه عمده منطقه هشت شامل مجتمع‌هاي آپارتماني با تراكم جمعيتي بالا است؛ به همين خاطر ميزان توليد زباله در اين منطقه بالاتر بوده و برنامه‌هاي جمع‌آوري ويژه‌اي در اين منطقه وجود دارد.

وي با تاكيد بر اينكه در كنار مباحث جمع‌آوري، آموزش هاي شهروندي براي حفظ نظافت شهري نيز در دستور كار است خاطرنشان كرد: منطقه هشت يكي از مناطق پيشرو و نمونه شهر در حوزه آموزش‌هاي فرهنگ شهروندي بوده است.

سليماني از جمع آوري هزار و ۲۵۰ تن زباله تر از سطح اين منطقه خبر داد و افزود: همچنين قريب به ۱۷۰ تن زباله خشك نيز از ابتداي سال تاكنون در اين منطقه جمع‌آوري شده است.

وي با بيان اينكه از ابتداي سال تاكنون بيش از ۳۹۰ ميليون مترمكعب در منطقه هشت رفت و روب شده است، خاطرنشان كرد: عزم ويژه مديريت شهري بر حفظ نظافت و پاكيزگي براي رضايتمندي شهروندان و جلوگيري از تخريب جلوه و منظر شهري است.

شهردار منطقه هشت قم با تاكيد بر اينكه نيازمند توجه ويژه شهروندان به تفكيك زباله هاي تر و خشك هستيم، گفت: اين امر تاثير زيادي در كاهش هزينه‌هاي مديريت شهري و به همان نسبت صرف هزينه هاي صرفه جويي شده در پروژه‌هاي ديگر شهر و ارتقاء زيرساخت ها و امكانات شهري دارد.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdci5ua5.t1a5y2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما