پنجشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب : 44104
منبع : خبرگزاری فارس

رقابت پینگ‌پنگ بازان قم در لیگ برتر نونهالان و نوجوانان ایران

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیأت تنیس روی‌میز استان قم از رقابت پینگ‌پنگ بازان قم با حریفان حاضر در مسابقات لیگ برتر تنیس روی‌میز نونهالان و نوجوانان کشور خبر داد.
رقابت پینگ‌پنگ بازان قم در لیگ برتر نونهالان و نوجوانان ایران
به گزارش قم نیوز، محمد عموئیان اظهار کرد: با توجه به قرعه‌کشی انجام شده برای برگزاری مسابقات فصل جدید لیگ برتر تنیس روی‌میز رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان باشگاه‌های کشور در سال 1395، تیم‌ها در دو گروه مقدماتی جای گرفته‌اند.

وی ادامه داد: امسال 12 تیم در مسابقات لیگ برتر تنیس روی‌میز باشگاه‌های کشور در این رده سنی حضور دارند و بازی‌های خود را در مرحله مقدماتی به شکل دوره‌ای برگزار می‌کنند تا در پایان تکلیف تیم‌های صعودکننده به مرحله نهایی این رقابت‌ها مشخص شود.

رئیس هیأت تنیس روی‌میز استان قم در ادامه با اشاره به تیم‌های حاضر در گروه نخست مقدماتی، خاطرنشان کرد: تیم هیأت قم در این گروه با تیم‌های نفت و گاز گچساران، مناطق نفت‌خیز جنوب، آکادمی جمال ارومیه، پاک‌نژاد اسپرت و ذوب‌آهن اصفهان به رقابت می‌پردازد.

وی به تیم‌های حاضر در گروه دوم مقدماتی لیگ برتر تنیس روی‌میز نونهالان و نوجوانان کشور اشاره و بیان کرد: در این گروه‌ تیم‌های هیأت کرمانشاه، تایدواتر بندرعباس، شهرداری اراک، پالایش نفت آبادان، دیزل مولد تهران و هیأت تنیس روی‌میز قزوین برای صعود تلاش می‌کنند.

عموئیان با بیان اینکه در پایان مرحله مقدماتی از هر گروه چهار تیم به مرحله پلی اف صعود می‌کنند، ابراز کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی سازمان لیگ فدراسیون تنیس روی‌میز ایران، زمان مرحله رفت این مسابقات روزهای دهم تا دوازدهم به میزبانی شهرهای گچساران و قزوین است.

وی با بیان اینکه پینگ‌پنگ بازان قم برای رویارویی با حریفان خود راهی شهر گچساران شده‌اند، به ترکیب تیم اعزامی هیأت تنیس روی‌میز قم به این مرحله از مسابقات نیز اشاره و بیان کرد: بازیکنان تیم هیأت قم در این فصل سیدمحمدامین منتظری، سید محمدمعین منتظری، محمدمهدی اسدی، پویا وفایی، شایان رمضانی و ایمان میرزایی هستند.

رئیس هیأت تنیس روی‌میز استان قم با بیان اینکه مربیان تیم هیأت قم صادق شهیدی‌فر و ابوالفضل اسدی خواهند بود، عنوان کرد: تیم بسیار خوبی به نمایندگی از قم راهی این رقابت‌ها شده و قطعا یکی از مدعیان کسب عناوین برتر این دوره از مسابقات لیگ برتر خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: این تیم زیر نظر کادر فنی خود تمرینات بسیار خوبی در سالن پینگ‌پنگ شهید رضا محمدی مجموعه ورزشی تختی قم برگزار کرده و از هر نظر شرایط خوبی برای رویارویی با حریفان خود و امیدواریم کسب بهترین نتایج در مصاف با حریفان گروه نخست دارد.

عموئیان در پایان اظهار کرد: با توجه به اینکه در هر گروه 6 تیم حضور دارند و بازی‌های به شکل رفت و برگشت به انجام می‌رسد و از هر گروه نیز چهار تیم به انجام می‌رسد، امید بسیار زیادی داریم که در این رقابت‌ها تیم قم یکی از صعودکننده‌ها به مرحله نهایی مسابقات باشد.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcc0sq0.2bq0x8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما