پنجشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۴۵
کد مطلب : 44628
منبع : خبرگزاری مهر

تیم تنیس قم قهرمان مسابقات جوانان کشور شد

قم نيوز : قم نیوز: مربی تیم تنیس استان قم از قهرمانی این تیم در لیگ تنیس جوانان کشور با کسب بیشترین امتیاز خبر داد.
تیم تنیس قم قهرمان مسابقات جوانان کشور شد
به گزارش قم نیوز، سید مقتدا خاتمی اظهار داشت: مسابقات تنیس جوانان کشور روز چهارشنبه در اهواز به پایان رسید و تیم تنیس آریا گرانول به نمایندگی از استان قم موفق شد با کسب نتایج قابل توجه در دور برگشت صدرنشین و در ‌نهایت قهرمان لیگ جوانان کشور شود.

وی افزود: تنیسورهای قمی در آخرین مسابقه خود در دور برگشت این مسابقات برابر تیم یونیک شیراز به میدان رفتند و موفق شدند ۳ بر صفر حریف خود را شکست دهند و با کسب این پیروزی و با وجود شکست در یکی از بازی‌های دور برگشت، قهرمانی خود را مسجل کنند.

مربی تیم تنیس استان قم گفت: در این مسابقه محمد حسین جلالیان از قم مسابقه انفرادی اول را برد. سینا یوسف‌زاده از قم در مسابقه انفرادی دوم پیروز شد. در مسابقه دوبل، تیم دو نفره جلالیان و آدابی از قم برابر حریف خود به پیروزی رسیدند و بدین تریب تیم تنیس قم در مجموع امتیازات دور رفت و برگشت قهرمان جوانان کشور شد.

خاتمی بیان داشت: تنیسورهای آینده دار استان قم پیش از پیروزی بر یونیک شیراز موفق به شکست تیم‌های فولاد آلیاژی یزد، آیندگان تهران و سورا سیر تهران شده بودند و تنها در یک مسابقه برابر حریف خوزستانی بازنده شدند اما با توجه به سایر نتایج و نیز نتایج خوبی که تیم آریا گرانول قم در دور رفت به دست آورده بود این شکست خللی در مسیر قهرمانی تیم تنیس قم ایجاد نکرد.

وی عنوان کرد: این موفقیت به سادگی به دست نیامده است و برای حضور در این مسابقات با مشکلات مالی زیادی مواجه بودیم و به سختی در دور برگشت لیگ جوانان حاضر شدیم و این شرایط برای تیمی که صدرنشین دور رفت بود شرایط خوبی نبود با این حال بازیکنان با غیرت تنیس قم در دور برگشت هم قدرت تنیس قم را نشان دادند.

مربی تیم تنیس قم تصریح کرد: سایر تیم‌ها برای قهرمانی برنامه داشتند به طوری که تیم سوراسیر متشکل از بازیکنانی از تهران ومشهد و تیم آیندگان تهران متشکل از بازیکنان تهران کرج واهواز بود و این تیم قم بود که با تیمی بومی به مقام قهرمانی رسید.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcdj90o.yt0ox6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما