شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۰۰
کد مطلب : 44402
منبع : پایگاه اطلاع رسانی تعاون،کارورفاه اجتماعی استان قم

6کارآفرین برترقم تجلیل می‌شوند

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم گفت: 30 آذر 1395از 6 کارآفرین برتر قم در جشنواره کارآفرینان برتر با مشارکت پردیس فارابی دانشگاه تهران تجلیل خواهد شد.
6کارآفرین برترقم تجلیل می‌شوند
به گزارش قم نیوز،  با علام این خبر افزود : جشنواره امتنان از کارآفرینان برتر هر سال با هدف ترویج خلاقیت و نوآوری و توسعه فرهنگ کارآفرینی و ایجاد فضای رقابت و همکاری میان فعالان عرصه های مختلف اقتصادی در سه بخش صنعت ، خدمات و کشاورزی توسط وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در سطح استانها برگزار می گردد .

وی ادامه داد :امسال 117 نفر در این جشنواره ثبت نام کردند که طی فرایند داوری توسط داوران جشنواره که از مدیران مراکز مشاوره اطلاع رسانی و خدمات کارآفرینی ، کارآفرینان برتر استانی و ملی ، اساتید دانشگاهی که در مباحث مرتبط با کارآفرینی تدریس و پژوهش دارند و خبرگان حوزه کارآفرینی تعیین شده توسط وزارت متبوع و کارشناسان این اداره کل بوده اند 6 نفر کارآفرین برتر و 6 نفر هم کارآفرین قابل تقدیر در سه بخش صنعت ، خدمات و کشاورزی تعیین شدند.

دبیر هیئت امنای کانون کارآفرینی استان قم تصریح کرد : زمان برگزاری جشنواره  30 آذر ماه سال جاری می باشد که طی تفاهم انجام شده با مسئولین دانشکده فارابی دانشگاه تهران این جشنواره در تاریخ مقرر با مشارکت این دانشگاه برگزار می گردد .

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcdxo0o.yt0oz6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما