جمعه ۲۶ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب : 44632
منبع : خبرگزاری فارس

جشن آزادسازی حلب در مسجد مقدس جمکران برگزار شد

قم نيوز : قم نیوز: جشن پیروزی مدافعان حرم بر تروریست‌‌های تکفیری داعش در حلب با حضور خیل کثیری از عاشقان و منتظران امام زمان(عج) در مسجد مقدس جمکران برگزار شد.
جشن آزادسازی حلب در مسجد مقدس جمکران برگزار شد
به گزارش قم نیوز،  مراسم باشکوه جشن پیروزی مدافعان حرم در حلب سوریه و آزادسازی این شهر از دست تروریست‌های تکفیری صهیونیستی داعش امشب با حضور خیل کثیری از عاشقان و منتظران حضرت ولی عصر(عج) در شبستان کربلای مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

در این مراسم معنوی منتظران امام زمان(عج) با فریادهای لبیک یا زینب با شور و شعف خاصی به ثمر رسیدن خون شهدای مدافع حرم و رشادت‌های نیروهای جبهه مقاومت برای آزادسازی حلب را جشن گرفتند.

امشب خادمان مسجد مقدس جمکران با شیرینی و شکلات از نمازگزاران این مکان مقدس پذیرایی کردند.

شرکت کنندگان در این مراسم ضمن اعلام انزجار از آمریکا و متحدان غربی و عربی‌اش در حمایت همه جانبه از جنایات ضد بشری تروریست‌های داعش، اعلام آمادگی کردند که تا پای جان در دفاع از حریم حرم اهل بیت(ع) آماده‌اند و این آمادگی را تا ظهور حضرت ولی عصر(عج) و جانفشانی در رکاب حضرت حفظ خواهند کرد.

امشب شادی و شعف پیروزی در جای جای مسجد مقدس جمکران به عنوان میعادگان منتظران قیام موج می‌زد و زائران این مکان مقدس برای آزادی کامل سوریه به ویژه مناطق شیعه نشین فوعه و کفریا دعا کردند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcirqa5.t1a5p2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما