چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۶:۱۰
کد مطلب : 4469
در هفته 25 لیگ یازدهم؛

صبای قم در دوازدهمین میهمانی لیگ برتر با فولاد رقابت می‌کند

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال صبای قم این هفته در لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور به دنبال کاهش اختلاف خود با تیم های بالای جدول مقابل فولاد خوزستان صف آرایی می‌کند.
صبای قم در دوازدهمین میهمانی لیگ برتر با فولاد رقابت می‌کند
به گزارش قم نیوز، دیدار صبای قم و فولاد خوزستان از هفته بیستم و پنجم مسابقات یازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور جام خلیج فارس از ساعت ۱۶ روز پنجشنبه بیستم بهمن ماه به میزبانی شاگردان مجید جلالی در ورزشگاه تختی اهواز برگزار ‌شود و با توجه به پیروزی یک بر صفر صبای قم در دیدار رفت دو تیم در هفته هشتم لیگ برتر، فولادی ها در این دیدار به دنبال انتقام از صبا هستند.

پیروزی صبا برابر مس بعد از سه هفته ناکامی
این در حالی است که دیدارهای هفته بیست و چهار لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور برای صبای قم بعد از سه هفته ناکامی، سه امتیاز بازی مقابل مس سرچشمه کرمان را به همراه داشت و صبای قم به دوازدهمین پیروزی خود در مسابقات یازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور دست پیدا کرد.

در هفته ای که صدرنشین لیگ برتر یعنی استقلال تهران برای دومین هفته متوالی امتیاز از دست داد تا مدعیان دیگر و تعقیب کننده های این تیم امیدوارانه به مصاف حریفان بروند، صبای قم می تواند از فرصت ایجاد شده برای رسیدن سه تیم بالای جدول به خوبی بهره برداری کند.

صبا رقیبی جدی برای مدعیان بالای جدول
صبای قم بعد از برتری صبای قم مقابل راه آهن شهر ری در هفته بیستم و پیروزی سه بر یک برابر مس سرچشمه کرمان در هفته بیست و چهارم که هر دو پیروزی در خانه به دست آمد، در ادامه لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور قصد دارد با کسب برتری مقابل شاگردان مجید جلالی در تیم فوتبال فولاد خوزستان، بار دیگر خود را به جمع مدعیان قهرمانی رسانده و رقیبی جدی برای تیم‌های بالانشین باشند به خصوص اگر سپاهان تیم دوم جدول و تراکتور سازی تیم سوم جدول همانند استقلال این هفته امتیاز از دست بدهند.

تیم فوتبال صبای قم در هفته بیست و یکم مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور در ورزشگاه انقلاب شهر کرج میهمان شاگردان مجید صالح در تیم میانه جدول رده بندی لیگ برتر یعنی سایپا البرز بود و میزبان خود را با تساوی بدون گل متوقف کرد، بعد از آن در خانه با شاهین بوشهر یک بر یک مساوی کرد و سپس در انزلی با یک گل به ملوان باخت اما برتری مقابل تیم مس سرچشمه بار دیگر این تیم را مدعی کرد.

جدال صبا و فولاد در آخرین بازی هفته بیست و پنجم
دیدارهای هفته هشتم از دور برگشت مسابقات یازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در حالی برگزار می شود که در آخرین بازی هفته بیست و پنجم، صبای قم در ورزشگاه تختی اهواز یکی از مهمترین بازی های دور برگشت لیگ یازدهم را برگزار می کند.

گفتنی است: تیم فوتبال صبای قم در حال حاضر بعد از استقلال تهران ۴۷ امتیازی، سپاهان ۴۶ امتیازی و تراکتور سازی ۴۳ امتیازی ر مکان چهارم جدول رده بندی جای دارد، ضمن اینکه تیم فوتبال نفت تهران با ۳۸ امتیاز در مکان پنجم جدول رده بندی جای دارد.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdce.p8ebjh8eo9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما