شنبه ۴ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب : 44891
منبع : پایگاه اطلاع رسانی سازمان تامین اجتماعی

ارائه درس تامین اجتماعی در سطوح مختلف تحصیلی

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل تامین اجتماعی قم از آغاز تدریس درس تامین اجتماعی از سال آینده در مدارس کشور خبر داد و گفت: چند واحد درسی با موضوع تامین اجتماعی در سطوح مختلف تحصیلی تدریس خواهد شد.
ارائه درس تامین اجتماعی در سطوح مختلف تحصیلی
به گزارش قم نیوز، سیدمجتبی موسوی در همایش مربیان پرورشی مدارس استان قم در سالن اجتماعات کانون مریم با تقدیر از خدمات مربیان پرورشی بر نقش هدایتگر آنان در فرهنگ‌سازی بین جامعه دانش‌آموزی تاکید کرد.

وی افزود: تامین اجتماعی با بیش از 63 سال خدمات‌رسانی در کشور منشأ اثر خوبی بوده ولی درباره فرهنگ‌سازی بیمه‌ای در کشور هنوز با آنچه که شایسته آن است، فاصله دارد.

موسوی از تبیین مفاهیم و کارکردهای تامین اجتماعی در بین اقشار هدف جامعه به ویژه دانش‌آموزان به عنوان گام‌های آغازین فرهنگ‌سازی بیمه‌ای در کشور یاد کرد و ادامه داد: دانش‌آموزان بهترین و صادق‌ترین سفیران بیمه‌ای سازمان تامین اجتماعی هستند و تبیین مباحث تامین اجتماعی در بین دانش‌آموزان می‌تواند آینده روشن‌تری را برای سازمان ترسیم کند.

مدیرکل تامین اجتماعی قم مربیان پرورشی را پل ارتباطی مطمئن بین سازمان تامین اجتماعی و جامعه دانش‌آموزی دانست و تصریح کرد: تامین اجتماعی در مسیر فرهنگ‌سازی بیمه‌ای بین دانش‌آموزان و خانواده‌های آنان به کمک صادقانه مربیان پرورشی نیاز دارد و دست آنها را به گرمی می‌فشارد.

وی از آغاز تدریس درس تامین اجتماعی از سال آینده در مدارس کشور خبر داد و گفت: با تفاهم بین سازمان تامین اجتماعی و وزارت آموزش و پرورش چند واحد درسی با موضوع تامین اجتماعی در سطوح مختلف تحصیلی و با هدف تبیین مفاهیم و کارکردهای بزرگ‌ترین سازمان بیمه‌ای کشور تدریس خواهد شد.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcfycdj.w6dj1agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما