پنجشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۴۸
کد مطلب : 4491
مدیر حوزه‌های علمیه سراسر كشور:

وحدت یكپارچه ملت، دشمنان نظام را مایوس خواهد كرد

قم نيوز : قم نيوز: مرتضی مقتدايي گفت: باید برای نسل جوان گفت كه این عظمت و اقتداری كه ایران اسلامی دارد، چگونه محیا شده است و چه خون‌هایی برای این دستیابی به این هدف ریخته شده است.
وحدت یكپارچه ملت، دشمنان نظام را مایوس خواهد كرد
به گزارش قم نيوز، حجت الاسلام  مرتضی مقتدایی در همایش ائمه جماعات با عنوان نقش مساجد و ائمه جماعات در پیروزی انقلاب اسلامی كه شب گذشته به میزبانی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان قم،حوزه سیزده شهید محمدی و حوزه ۱۷ امام حسین علیه السلام در آستان مقدس امام‌زاده جعفر شهید برگزار شد، با اشاره به دهه مباركه فجر، این ایام را یادآور خاطرات شیرین و عظیم پیروزی و احیاء اسلام برای ایرانیان و دیگر مسلمانان جهان معرفی كرد.

وی در ادامه با بیان اینكه حفظ و انتشار این خاطرات برای نسل جوان بسیار ضروری است، اعلام كرد: باید برای نسل جوان گفت كه این عظمت و اقتداری كه ایران اسلامی دارد، چگونه محیا شده است و چه خون‌هایی برای این دستیابی به این هدف ریخته شده است.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر كشور با اشاره به سقوط حكومت دو هزار و ۵۰۰ ساله شاهنشاهی و استقرار یك نظام الهی در كشور، اظهار داشت: پس از زمان پیامبر اكرم و امیرالمومنان علی، تاریخ دیگر شاهد برپایی یك حكومت الهی اسلامی نبوده است تا اینكه امام خمینی با قیام خود بر علیه كفر، توانست یك نظام الهی اسلامی را در ایران اسلامی پایه‌ریزی كند.

وی با بیان اینكه دشمنان نظام در اوایل انقلاب، برای نابودی نظام روزشماری می‌كردند، گفت: این نظام مورد عنایت پروردگار است چراكه خداوند متعال در قرآن كریم می‌فرماید اگر دین خدا و خدا را یاری كنید، آنگاه خداوند نیز شما را یاری خواهد كردف مردم ایران نیز با از جان گذشتگی برای رضای خداوند و احیاء دین مبین اسلام، در برابر ظلم و بیداد زمانه قیام كردند و خداوند نیز به وعده خود عمل و از این انقلاب حمایت می‌كند.

حجت الاسلام مقتدایی با اشاره به تهدید‌ها و تحریم‌های دشمنان اسلام بر علیه ایران اسلامی، عنوان كرد: با در نظر گرفتن تمامی تهدیدها و تحریم‌ها باید گفت كه ایران اسلامی ما، از اقتدار بی‌سابقه‌ای در سطح بین الملل برخوردار است و در حالی كه ایران اسلامی سراسر امنیت و آرامش است، نظام مقدس جمهوری اسلامی خواب را از چشمان دشمنان نظام و اسلام ربوده است.

وی با بیان اینكه زحمات بسیاری برای سرافرازی ایران اسلامی كشیده شده است و خون‌های زیادی برای دفاع از اسلام ریخته شده است، اظهار كرد: تعداد شهدای قشر روحانی از تمامی اقشار جامعه بیشتر است و این بیانگر زحمات و تاثیرگزاری روحانیت در برپایی انقلاب اسلامی و دفاع از آن است و باید در یك كلام گفت نقش روحانیت در دفاع از انقلاب، نقش بی‌بدیل و تاثیرگزاری است.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر كشوربا اشاره به شعارهای ملت‌منطقه در بیداری اسلامی خود، گفت: بیداری اسلامی ملت‌های منطقه برگرفته از انقلاب اسلامی ایران است چراكه شعارهای الله اكبر و نه شرقی و نه غربی ملت ایران در زمان انقلاب اسلامی را سر می‌دهند و باید دانست كه این انقلاب‌ها، انقلاب‌های اسلامی است و تا نابودی تمامی طاغوت‌های زمان ادامه خواهد یافت.

وی با بیان اینكه شعارهای امروز انقلاب اسلامی ما، همان شعارهای اوایل انقلاب اسلامی است، عنوان كرد: این استواری ملت بر آرمان‌های انقلاب اسلامی بیانگر این موضوع است كه انقلاب اسلامی ذره‌ای از اهداف خود عقب نشینی نكرده است و آرمان های انقلاب دچار تحریف و انحراف نشده است.

حجت الاسلام مقتدایی با اشاره به تهدیدهای گسترده و نقشه شوم دشمن برای انتخابات مجلس شورای اسلامی، اعلام كرد: تنها راه حل مبارزه با این جریانات، حفظ وحدت امت اسلام است، مسوولان و مردم باید وحدت خود را حفظ كنند چراكه وحدت یكپارچه امت اسلام، دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی را مایوس و ناامید خواهد كرد.

وی در پایان با بیان اینكه دشمن برای ناامید كردن مردم از نظام مقدس جمهوری اسلامی تمام تلاش خود را به كار گرفته است، اظهار كرد: حمایت مردم از نظام با حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن و نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، مشت محكمی بر دهان حكومت‌های طاغوتی و استكباری جهان خواهد بود و دشمن باید بداند كه اگر بخواهد بر علیه اسلام و نظام فعالیتی را انجام دهد، با تمام ملت ایران و امت اسلام مواجه خواهد بود.

انتهای پیام/109
https://qomnews.ir/vdcj.hexfuqexvsfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما