سه شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۳۰
کد مطلب : 45239
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

لزوم تكميل شبكه جمع آوري آب هاي سطحي شهر قم

قم نيوز : قم نیوز: عضو شوراي اسلامي شهر قم بر لزوم تكميل شبكه جمع آوري آب هاي سطحي شهر تاكيد كرد.
لزوم تكميل شبكه جمع آوري آب هاي سطحي شهر قم
به گزارش قم نیوز، عباس ذاكريان در جلسه هماهنگي طرح عمليات زمستاني براي پيشگيري و مقابله با حوادث ناشي از باران، برف و يخ زدگي سطح معابر با موضوع شهري ايمن و مطلوب با همكاري دستگاه هاي اجرايي استان و مشاركت شهروندان، ضمن تقدير از خدمات شهرداري در ايام بارندگي و فصل سرد سال، اظهار كرد: اطلاع رساني به شهروندان در بحث خدمات فصل سرما از اهميت بالايي برخوردار است.

رئيس كميسيون خدمات شهري شوراي اسلامي شهر قم با اشاره به اثرات نامناسب و غيراقتصادي پاشيدن شن و نمك در معابر، تصريح كرد: شهروندان به دليل نا آگاهي انتظار دارند كه بلافاصله پس از بارش برف شن و نمك در خيابان ها توزيع شود و شهرداري در حد امكان نسبت به جايگزيني اين روش اقدام كند.

ذاكريان تصريح كرد: در سال ۸۶ به گونه‌اي به شهروندان القا شد كه حتي برخي شهروندان در تماس با سامانه ۱۳۷ انتظار جمع‌آوري برف داخل منازل را نيز داشتند.

وي تكميل شبكه جمع آوري آب هاي سطحي را ضروري عنوان كرد و افزود: بايد زماني مشخص شود تا مطمئن باشيم در اين مدت اقدامات لازم در خصوص جمع‌آوري صورت خواهد گرفت.

رئيس كميسيون خدمات شهري شوراي اسلامي شهر قم با تاكيد بر تمهيدات ترافيكي در زمان بارش برف و باران، خاطرنشان كرد: در زمان بارش برف و باران حجم خودروها در معابر افزايش مي‌يابد و به همين خاطر نيازمند تدابير ويژه‌ ترافيكي هستيم.

ذاكريان با اشاره به نقش فضاي مجازي در اطلاع رساني به شهروندان، اظهار كرد: نياز است از اين ظرفيت در راستاي اطلاع رساني صحيح به شهروندان صورت گيرد نه به اشكالي كه امروز بعضا براي سياه نمايي استفاده مي شود.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdccoiq0.2bqp18laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما