چهارشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۰۰
کد مطلب : 45277
منبع : خبرگزاری فارس

مدیریت بحران حوادث طبیعی بدون مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست

قم نيوز : قم نیوز: رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قم گفت: مدیریت بحران حوادث طبیعی بدون مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست به همین علت باید آگاهی اقشار مختلف مردم در حوزه مدیریت بحران مطلوب باشد.
مدیریت بحران حوادث طبیعی بدون مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست
به گزارش قم نیوز، عباس ذاکریان ظهر امروز در حاشیه مانور طرح عملیات زمستانی در گفت‌و گو با خبرنگاران، با تاکید بر اینکه شهرداری قم تجهیزات و امکانات خود را برای اجرای این مانور بسیج کرده است، مطرح کرد: مدیران شهری با استفاده از تجربیات سال گذشته به دنبال رفع نقاط ضعف هستند و اکنون آمادگی نیروهای شهرداری برای کاهش خطرات حوادث احتمالی فصل زمستان نسبت به گذشته مطلوب‌تر است.

وی به افزایش تجهیزات شهرداری قم برای پیشگیری و مقابله با حوادث ناشی از باران، برف و یخ زدگی سطح معابر اشاره کرد و افزود: قسمت‌های مختلف شهرداری قم آماده هستند تا در هنگام با تلاش خود بتوانند آسیب‌ها و خسارت‌ها را کاهش دهند.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قم بر افزایش آگاهی‌های مردمی در حوزه مدیریت بحران تاکید کرد و گفت: مدیریت بحران حوادث طبیعی بدون مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست به همین علت باید آگاهی اقشار مختلف مردم در حوزه مدیریت بحران مطلوب باشد.

وی از حضور دستگاه‌های امدادی استان در مانور عملیات طرح زمستانی شهرداری قم یاد کرد و ادامه داد: این مجموعه‌ها با استفاده از داشته‌های خود برای خدمات‌رسانی به مردم به صحنه آمده‌اند اما گاهی امکانات موجود پاسخ‌گوی بحران‌های بزرگ نیست به همین علت برای رفع این بحران‌ها باید مردم مشارکت کنند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcefw8e.jh8nfi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما