دوشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب : 45374
منبع : خبرگزاری شبستان

حضرت معصومه(س) الگوی عفاف و حجاب

قم نيوز : قم نیوز: استاد حوزه علميه قم گفت: حضرت معصومه(س) حجاب، عفاف، پاکی و پاکدامنی را به اندازه بالا داشتند و ایشان الگوی حجاب، عفاف، علم، دانش و عبادت است که باید قدر خود را دانسته و از این الگو بهره ببریم.
حضرت معصومه(س) الگوی عفاف و حجاب
به گزارش قم نیوز،  حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسین حسینی قمی یکشنبه شب (19 دی) در مراسم وفات حضرت فاطمه معصومه(س) که در حرم مطهر برگزار شد گفت: وجود حضرت فاطمه معصومه(س) در قم دارای برکات بسیاری بود و موجب شد تا علم و فقاهت و حوزه های علمیه در این شهر ایجاد شود.

وی تصریح کرد: به دلیل حضور حضرت فاطمه معصومه(س) در قم بود که افرادی همچون آیت الله حائری شیرازی، آیت الله بروجردی، امام خمینی و علما و مراجع عظام تقلید در قم حاضر شده و به تربیت طلاب پرداختند.

استاد حوزه علميه قم گفت: امروز نیز به همین برکت شاهد حضور طلاب از ده ها کشور دنیا هستیم که این افتخار عظیمی برای نظام اسلامی به شمار می رود.

حسینی قمی گفت: مردم قم باید قدر و جایگاه شهری که در آن زندگی می کنند را بدانند چرا که قم طلاب شجاع و کارآمدری همچون سید حسن نصرالله را تربیت کرده که با اقتدار در برابر صهیونیست ها می ایستد.

 وی گفت: در شهر قم علم ظهور کرد و طبق روایات علم در قم ظاهر شده و از قم علم و دانش به شرق و غرب عالم منتشر می شود.

استاد حوزه علميه قم گفت: حضرت معصومه(س) دارای جلال و شکوه هستند و این مقام ایشان نشانه حقوق و تجلیل زن است

حسینی قمی عنوان داشت: اینکه شاهد این جایگاه عظیم برای این بانوی بزرگ هستیم نشان دهنده حقوق و تجلیل از زن و تجلیل از علم، عفاف و عبادت است.

وی گفت: حضرت معصومه(س) حجاب، عفاف، پاکی و پاکدامنی را به اندازه بالا داشتند و ایشان الگوی حجاب، عفاف، علم، دانش و عبادت است که باید قدر خود را دانسته و از این الگو بهره ببریم.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcc01q0.2bqpm8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما