شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۳۰
کد مطلب : 45503
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

پيشرفت ۹۵ درصدي اجراي تابليه تونل غدير قم

قم نيوز : قم نیوز: مديركل نظارت بر امور عمراني و ساختماني شهرداري قم از پيشرفت ۹۵ درصدي اجراي تابليه تونل غدير خبر داد .
پيشرفت ۹۵ درصدي اجراي تابليه تونل غدير قم
به گزارش قم نیوز،  عباس حلوايي‌زاده با اشاره به ميزان پيشرفت پروژه تونل غدير، اظهار كرد: تونل غدير حدفاصل خيابان طالقاني تا بلوار معلم است، احداث رمپ و لوپ موجود بهره‌برداري از ادامه تونل غدير حد فاصل خيابان انقلاب تا معلم را مهيا مي‌كند.

وي خاطرنشان كرد:‌ احداث اين پروژه بين شهرداري قم به عنوان كارفرما و شركت توان راه ارجان با اعتباري بالغ بر ۳ ميليارد و ۴۰۰ ميليون تومان منعقد شده است.

مديركل نظارت بر امور عمراني و ساختماني شهرداري قم با بيان اينكه مدت اجراي پروژه چهار ماه است، گفت: اكنون قسمت تابليه لوپ حدود ۹۵ درصد، عمليات خاكبرداري داخل لوپ حدود ۶۰ درصد و عمليات تكميلي براي ديواره‌سازي و بخشي از زيرسازي حدود ۱۰ درصد انجام شده است

وي خاطرنشان كرد:‌ تاكنون در مجموع پيشرفت فيزيكي پروژه ۷۶ درصد است، در نظر است براي رفاه حال شهروندان، زائران و مجاوران شهر كريمه اهل بيت(س) اين پروژه تا پيش از فرارسيدن سال جديد به بهره‌برداري برسد.

حلوايي‌زاده عنوان كرد: با تكميل اين پروژه بخشي از پاركينگ‌ها احداث شده در تونل غدير به بهره‌برداري خواهد رسيد و به ظرفيت پاركينگ شبستان اضافه مي‌شود.

وي يادآور شد: با تلاش شهرداري منطقه هفت كل پلاك‌هاي مسير به فراخور پيشرفت فيزيكي پروژه آزادسازي و به پيمانكار تحويل شد و اكنون هيچ گونه معارضاتي در اين پروژه وجود ندارد.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcgwn9t.ak9nz4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما