جمعه ۸ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۰۱:۰۱
کد مطلب : 15661
منبع : قم نیوز
با تلاش شهرداری کلانشهر قم؛

مهم ترین معارض پروژه تونل غدیر تخریب شد

قم نيوز : قم نیوز: ساختمان شخصی ای که تملک آن مدت مدیدی به طول انجامیده بود و باعث کندی عملیات تونل غدیر شده بود، چهارشنبه شب توسط شهرداری قم تخریب شد.
عکس تزیینی است.
عکس تزیینی است.
به گزارش قم نیوز، ساختمان معارض مهم باقی مانده در مسیر پروژه تونل غدیر که علی رغم تخریب ساختمان های اطراف، به علت عدم رضایت مالک، باقی مانده بود، پس از توافق مالک، تخریب گردید.

مظفری، شهردار منطقه ۷ قم، در حاشیه آغاز بهره بردای از دستگاه TBM متروی قم، به خبرنگار قم نیوز گفت: این ساختمان که معارض انجام پروژه تونل غدیر بود، بالاخره با توافق حاصل شده با مالک، خریداری و سپس تخریب گردید.

شهردار منطقه ۷ قم افزود: با تخریب این ساختمان، پروژه تونل غدیر سرعت بیشتری می گیرد و با تاکیدی که شهردار کلانشهر قم دارد، به زودی بخش مهمی از آن مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

عدم تخریب این ملک، باعث شده بود تا برخی ملک های همجوار و حتی برخی از املاک باقی مانده در پروژه های عمرانی نیز در واگذاری ملک خود تعلل ورزند که با حصول توافق و تخریب این ملک، علاوه بر حل مشکل پروژه تونل غدیر و عمار یاسر، مشکل این پروژه ها نیز حل خواهد شد.

در ایام انتخابات ریاست جمهوری، این ملک به ستاد یکی از کاندیداها تبدیل شده بود و این نکته باعث شده بود تا تلاش برای تخریب این ملک، در حال تبدیل شده به یک مساله سیاسی باشد اما با هوشیاری شهرداری و شورای شهر قم و مذاکرات متعدد، بالاخره مالک به واگذاری رضایت داد.

انتهای پیام /۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcizqaz.t1awq2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما