يکشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۲۱
کد مطلب : 4551
لطفی:

کاندیداها قوانین را رعایت کنند

قم نيوز : قم نيوز: ريیس هیئت نظارت بر انتخابات استان قم گفت: کاندیداها نسبت به رعایت قوانین به ویژه در بخش تبلیغات توجه لازم را داشته باشند.
کاندیداها قوانین را رعایت کنند
به گزارش قم نيوز، نصرت‌الله لطفی در خصوص فعالیت‌های هیئت نظارت بر انتخابات استان قم در مورد نظارت بر نحوه برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: هدف ما اجرای صحیح قانون انتخابات است و در این ایام تمام فعالیت‌های انتخاباتی را با دقت مورد نظارت و کنترل قرار می‌دهیم.

وی با اشاره به اینکه برای کاندیداتوری نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۶۶ داوطلب برای حوزه انتخابیه قم ثبت نام کرده بودند، خاطرنشان کرد: پس از بررسی‌های متعدد صورت گرفته در نهایت صلاحیت ۵۰ نفر از این افراد به تایید رسید.

ريیس هیئت نظارت بر انتخابات استان قم بیان داشت: از مجموع ۱۶ نفری که صلاحیت آنان تایید نشد، هشت نفر رد صلاحیت شده، هفت نفر از ادامه کاندیداتوری انصراف داده و یک نفر نیز بعد از رد صلاحیت اولیه شکایتی نداشت.

وی با اشاره به اینکه ۵ نفر از افرادی که صلاحیت آنان به تایید رسیده از بانوان هستند، یادآور شد: برای استمرار تایید صلاحیت‌های اعلام شده از سوی هیئت نظارت بر انتخابات استان قم و تایید صحت و سلامت انتخابات باید همه کاندیداها و طرفداران آنها نسبت به رعایت قوانین به ویژه در بخش تبلیغات انتخاباتی توجه لازم را داشته باشند.

لطفی با اشاره به فعالیت زودهنگام تبلیغاتی برخی کاندیداها بیان داشت: به برخی از کاندیداها در این زمینه تذکراتی داده شده است و هیئت نظارت با جدیت به وظیفه خود عمل خواهد کرد.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcg.n9trak9nqpr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما