چهارشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۰
کد مطلب : 45823
منبع : اداره كل روابط عمومي و بين الملل شهرداري قم

تلاش شهرداري قم براي ارتقاي سرانه‌هاي فضاي سبز

قم نيوز : قم نیوز: شهردار قم با تاكيد بر اهميت توسعه فضاي سبز در شهر قم گفت: تمام تلاش ما در راستاي ارتقاي سرانه‌هاي فضاي سبز در شهر قم است و برنامه هاي گوناگوني در دستور كار داريم.
تلاش شهرداري قم براي ارتقاي سرانه‌هاي فضاي سبز
به گزارش قم نیوز، دكتر سقائيان نژاد با تاكيد بر اينكه مسأله فضاي سبز بايد در تعادل با ديگر بخش‌هاي عمران شهر قم باشد، اظهار كرد: در عرصه فضاي سبز نبايد دچار افراط و تفريط شد.

شهردار قم با اشاره به افزوده شدن ۳۰۰ هكتار به فضاي سبز شهر قم در سال گذشته، تصريح كرد: امسال هم همين برنامه را داريم اما نمي‌توانيم همه بودجه شهر را صرف ايجاد فضاي سبز كنيم.

سقائيان‌نژاد با تاكيد بر اهميت توسعه فضاي سبز، گفت: تمام تلاش ما در راستاي ارتقاي سرانه‌هاي فضاي سبز در شهر قم است.

وي با اشاره به برنامه‌هاي سازمان پاركها براي توسعه فضاي سبز در شهر قم، بيان كرد: در يك سال اخير در حوزه فضاي سبز اقدامات خوبي انجام شده و شاهد توسعه چشمگير فضاي سبز شهري و جنگلي بوده‌ايم.

شهردار قم يكي از برنامه‌هاي شهرداري را تبديل فضاي سبز جنگلي شهر را به بوستانهاي شهري عنوان كرد و گفت: با اين امكان شهروندان مي‌توانند بيش از پيش از اين فضاها استفاده كنند.

سقائيان‌نژاد با بيان اينكه از ابتداي سال جاري بخش عمده پروژه درختكاري در شهر قم پيشرفت داشته است، خاطرنشان كرد: براي سال آينده نيز بودجه پيشنهادي حوزه فضاي سبز رشد چشم‌گيري داشته تا بتوانيم افزايش سرانه در اين بخش را دنبال كنيم.

  انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcbfwba.rhbs5piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما