چهارشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۰
کد مطلب : 45837
منبع : اداره كل روابط عمومي و بين الملل شهرداري قم

بازديد قائم مقام شهردار قم از روند تكميل ميدان بزرگ امام خميني

قم نيوز : قم نیوز: قائم‌مقام شهردار قم به همراه جمعي از مديران شهرداري از روند تكميل ميدان بزرگ امام خميني بازديد كرد.
بازديد قائم مقام شهردار قم از روند تكميل ميدان بزرگ امام خميني
به گزارش قم نیوز، ابراهيم معتمدي قائم مقام شهردار قم، عباس حلوائي زاده مديركل هماهنگي و نظارت بر پروژه‌هاي عمراني، مهرداد توكلي مدير امور مالي، حسين شعبان‌زاده مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيك به همراه برخي از مديران سازمان توسعه و عمران از مراحل تكميل پروژه ميدان بزرگ امام خميني و بازار بزرگ شمسه بازديد كردند.

در اين بازديد روند تكميل دسترسي‌ها به پاركينگ و طبقات ميدان، تكميل عمليات اجرايي طبقات تجاري و بازار شمسه، تجهيز امكانات تاسيساتي و... مورد بررسي قرار گرفت.

همچنين طي جلسه مشترك مديران شهرداري با پيمانكار و دستگاه نظارت برنامه يك ماه آينده اين پروژه و زمان تكميل آن مورد بررسي قرار گرفت.

در اين جلسه مقرر شد تا ضمن احصاء مشكلات و تامين برخي منابع مالي لازم براي تكميل پروژه‌، پيمانكار حداكثر ظرف يك‌ماه عمده موارد ناقص را تكميل كرده و ميدان را آماده افتتاح كند.

همچنين مدير امور مالي شهرداري در اين جلسه گزارشي از پرداخت‌هاي صورت گرفته و ميزان بدهي شهرداري به شركت سمنديس پيمانكار پروژه ميدان بزرگ امام خميني ارائه كرد.

مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيك شهرداري نيز در اين جلسه از رفع برخي نواقص و نيازمندي‌هاي موجود در پاركينگ ظرف يك ماه آينده خبر داد.

قائم مقام شهردار قم هم با تاكيد بر ضرورت اتمام پروژه ميدان امام خميني در زمان مقرر وعده شده بيان كرد: تا پايان سال بايد بسترهاي لازم براي تكميل پروژه فراهم شده و شاهد افتتاح آن باشيم.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcgu79t.ak9nw4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما