چهارشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۰۰
کد مطلب : 45845
منبع : اداره كل روابط عمومي و بين الملل شهرداري قم

بكارگيري تجهيزات روز براي تامين ايمني ميدان بزرگ امام خميني

قم نيوز : قم نیوز: قائم مقام شهردار قم گفت: براي تامين ايمني ميدان بزرگ امام خميني از تجهيزات روز استفاده شده و در صورت نياز اين امكانات در معرض نظر كارشناسان امر قرار خواهد گرفت.
بكارگيري تجهيزات روز براي تامين ايمني ميدان بزرگ امام خميني
به گزارش قم نیوز، ابراهيم معتمدي در جلسه بررسي روند پيشرفت پروژه ميدان بزرگ امام خميني، با تاكيد بر ضرورت بررسي مستمر روند تكميل عمليات اجرايي پروژه ميدان بزرگ امام خميني اظهار كرد: ليستي از بخش‌هاي عقب مانده پروژه تهيه شده و هرچه سريع تر نسبت به رفع موانع تكميل ميدان و بخش‌هاي مرتبط با آن اقدام شود.

وي با اشاره به تعهدات مالي شهرداري نسبت به پيمانكار پروژه ميدان امام خميني بيان كرد: شهرداري در حوزه مالي در خصوص پروژه ميدان امام خميني هيچ مشكلي ندارد و به نسبت پيشرفت اعتبارات لازم به پروژه تزريق خواهد شد.

قائم مقام شهردار قم با تاكيد بر اينكه بايد دسترسي خوبي براي طبقات ميدان تدارك ديده شود تا مردم دسترسي آساني داشته باشند گفت: تمركز بر آسانسور و يا پله برقي در اين پروژه نباشد و تمام امكانات بايد براي رفاه و آسايش مردم فراهم شود.

وي با اشاره به وضعيت ايمن سازي و تامين ايمني بازار شمسه و طبقات پاركينگ ميدان امام خميني بيان كرد: در اين پروژه بهترين تجهيزات و امكانات اطفاء حريق پيش بيني شده تا در زمان خطر اين مجموعه متكي به امكانات خود باشد.

معتمدي با تاكيد بر اينكه تامين ايمني ميدان بزرگ امام خميني با استفاده از نظرات كارشناسي دستگاه‌هاي ذيربط صورت خواهد گرفت گفت: در مراحل پاياني تمام تجهيزات و امكاناتي كه در پروژه ديده شده را در معرض نظر و نقد دستگاه‌هاي ذيربط و متولي ايمني و امداد شهر قرار مي‌دهيم تا در صورت وجود هر مشكلي آن را به سرعت برطرف كنيم.

وي خاطرنشان كرد: اگر نياز باشد حتما ايستگاه آتش‌نشاني و آمبولانس ويژه براي اين ميدان پيش‌بيني خواهد شد تا هيچ مشكلي در روند امداد رساني نباشد.

  انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcftcdj.w6dtjagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما