پنجشنبه ۷ مهر ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۱۱
کد مطلب : 459
معاون بين الملل دفتر رهبری:

سرخوردگی از بردگی جنسی در غرب فضا را برای تبليغ اسلام فراهم كرده است

قم نيوز : قم نیوز: معاون بين الملل دفتر مقام معظم رهبری گفت: سرخوردگی از بردگی جنسی جديد زنان و دختران جوان در غرب، فضای مناسبی برای تبليغ دين مبين اسلام در اروپا و آمريكا ايجاد كرده است.
سرخوردگی از بردگی جنسی در غرب فضا را برای تبليغ اسلام فراهم كرده است
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام والمسلمين محسن قمی چهارشنبه شب در مراسم افتتاح اولين دوره آموزشی مركز تربيت مبلغ و تبليغ بين الملل که در سالن همايش های پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: ۷۰ درصد كسانی كه در جهان به اسلامی می گروند را زنانی تشكيل می دهند كه بدنبال راه نجاتی از فساد و ناهنجاری غرب هستند.

وی با اشاره به شرايط نامناسب فرهنگی در بين رسانه های خارجی تصریح کرد: اين رسانه ها رسالتی جز ايجاد زمينه غفلت از خدا و معنويت در بين بشر ندارند و ۳۰۰ شبكه ماهواره ای به منظور آشنايی زنان عرب با نحوه زندگي غربی فعال است.

وی بیان کرد : شرايط سياسی، اجتماعی و فرهنگی جهان كنونی مناسب نيست و جهانی پر از ظلم و بی عدالتی را شاهديم كه به همين دليل نياز به تبليغ مبلغان در فضای خارج از كشور وجود دارد.

قمی اظهارداشت: در زمينه مسايل فكری و فلسفی مكاتب مدعی نجات بشر به بن بست رسيده اند و امروز فرهنگ غرب تنها با استفاده از تبليغات رسانه ای اعتبار پيدا كرده است.

وی گفت: در برابر بن بست فكری و فلسفی غرب شاهد رويش و خيزش اسلامی در كشورهايی هستيم كه مهد سكولاريسم بوده اند و به جز مساله بيداری اسلامی نقش مكتب اهل بيت (ع) نيز در اين حركت ها برجسته است.

معاون بين الملل دفتر مقام معظم رهبری با بيان اين كه امروز بخش عمده ای از رهبری فكر جهان اسلام برعهده تشيع است.

وی اذعان داشت: قيام عليه ظالم شعاری شيعی بوده كه مختص به اهل بيت(ع) است و امروز مكتب تشيع از نظر كمی، ارتقای جايگاه اجتماعی و سياسی شاهد رشد است.

وی ادامه داد: اكنون در حوزه های علميه اقدامات بسيار خوبی به منظور تربيت مبلغ خارج از كشور در حال انجام است و جامعه المصطفی، جامعه الزهرا، موسسه اشراق و موسسه بين المللی مطالعات اسلامی اقدامات مناسبی را انجام داده اند.

وی خاطرنشان کرد: همه اين فعاليت ها نسبت به نيازی كه در سطح بين الملل داريم ناچيز است و وظيفه سنگين تری بر عهده حوزه های علميه می باشد.

قمی افزود: هم اكنون در شرايطی هستيم كه نيازهای بين المللی و نيازهای فرهنگی، اجتماعی و مذهبی جهان وجود مراكز آموزش تربيت مبلغين برای خارج از كشور را بيش از پيش محسوس می كند.

اولين دوره آموزشی مركز تربيت مبلغ و تبليغ بين الملل با حضور چهل نفر از طلاب حوزه های علميه از امروز آغاز شد.

اين مركز با مشاركت موسسه فرهنگی آلاء و دفتر تبليغات اسلامی حوزه علميه قم تشكيل شده است.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcbu9baprhbs.iur.html
نام شما
آدرس ايميل شما