قم نيوز : قم نیوز: در مراسمی با حضور جمعي از طلاب و فضلای حوزه علميه قم اولين دوره آموزشی مركز تربيت مبلغ و تبليغ بين الملل افتتاح شد.
اولين دوره آموزشی مركز تربيت مبلغ و تبليغ بين الملل افتتاح شد
به گزارش قم نیوز، معاون فرهنگی تبليغی دفتر تبليغات اسلامی حوزه علميه قم در اين مراسم كه در پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برگزار شد، گفت:پس از تاكيد رهبرمعظم انقلاب بر تربيت مبلغ دينی برای خارج از كشور در ديدار با نخبگان حوزه در سفر به استان قم به منظور جذب مبلغان خارج از كشور مطالعات گسترده ای انجام شد.

حجت الاسلام احمد زادهوش افزود : پس از تدوين يك دوره آموزشی دو ساله برای جذب مبلغان خارج از كشور و انجام فراخوان نزديك به ۷۰۰ نفر از فضلای زبان دان حوزه كه از مبلغان موفق بوده اند در مركز تربيت مبلغ و تبليغ بين الملل ثبت نام كردند.

وی افزود: پس از برگزاری آزمون و انجام مراحل پذيرش هم اكنون ۴۰ نفر براي دوره آموزشی تربيت مبلغ خارج از كشور پذيرفته شده اند.

وی خاطر نشان كرد كه دوره آموزشی مبلغ خارج از كشور با عمليات تبليغات حقيقی و مجازی همراه خواهد بود.

زادهوش افزود: مركز تربيت مبلغ و تبليغ بين الملل با مشاركت موسسه فرهنگی آلاء و تشكيل شده است و مديريت و راهبری آن مركز نيز بر عهده دفتر تبليغات اسلامي است.

در مراسم افتتاح اين دوره حجت الاسلام والمسلمين محسن قمی معاون بين الملل دفتر مقام معظم رهبری و محمد حسن قديری ابيانه سفير سابق ايران در مكزيك سخنرانی كردند.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcjfaexzuqei.sfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما