دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب : 45991
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم مطرح کرد

ضرورت اختصاص امکانات بیشتر به جمعیت هلال احمر استان قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم گفت: با توجه به اینکه این جمعیت وظیفه امدادرسانی به مناطقی از شهر تهران را در هنگام وقوع حوادث دارد، باید امکانات بیشتری به جمعیت هلال احمر استان قم اختصاص داده شود.
ضرورت اختصاص امکانات بیشتر به جمعیت هلال احمر استان قم
به گزارش قم نیوز، محمد گلفشان در قم با اشاره به احتمال وقوع حادثه در شهر تهران اظهار کرد: دستگاه‌های امدادی استان قم از جمله جمعیت هلال احمر وظیفه امدادرسانی به مناطق 16، 19 و 20 شهر تهران را در هنگام وقوع حوادث دارد و دستگاه‌های امدادی استان برای انجام این وظیفه آماده هستند.

وی ادامه داد: برای برگزاری رزمایش‌های مشترک با دستگاه‌های امدادی شهر تهران در مناطق 16، 19 و 20 این شهر اعلام آمادگی کردیم. این مناطق جنوبی شهر تهران، جزو مناطق فرسوده این شهر به شمار می‌رود که نسبت به مناطق دیگر شهر تهران آسیب پذیر است و گسل ری در این بخش از تهران قرار دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم افزود: این جمعیت نسبت به مساحت این استان امکانات لازم را دارد، ولی با توجه به اینکه جمعیت هلال احمر استان وظیفه امدادرسانی به مناطقی از شهر تهران را در هنگام وقوع حوادث دارد، باید امکانات بیشتری به جمعیت هلال احمر استان قم اختصاص داده شود.

گلفشان با اشاره به ارائه آموزش‌های امدادی در جمعیت هلال احمر استان قم اظهار کرد: با توجه به گستره حوادث در استان و کشور، مجموعه‌های هلال احمر در استان از جمله جوانان به صورت مستمر آموزش‌های مختلف امدادی را می ببیند.

وی ادامه داد: خودروهای امدادی در داخل پایگاه‌های جمعیت هلال احمر استان قم همیشه در حال آماده باش قرار دارد، این خودروها به صورت مستمر چک شده و باک بنزین خودروهای امدادی جمعیت هلال حمر همیشه پر است تا نیروهای این جمعیت با مشکلی برای ارائه خدمات امدادی به مردم مواجه نشوند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم در پایان خاطرنشان کرد: این جمعیت حدود یک میلیارد تومان برای خرید دستگاه‌های زنده یاب هزینه کرده است و این دستگاه‌ها به صورت مستمر چک می‌شوند تا در صورت وقوع حوادث، امکان استفاده از آن باشد. دستگاه‌های امدادی استان قم برای اینکه بتوانند خدمات امدادی را به مردم تهران در هنگام حوادث بدهند، باید همه در کنار هم باشند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdchzwnk.23nmwdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما