دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۰
کد مطلب : 46205
قائم مقام شهردار قم در امور سرمايه گذاري مطرح کرد:

استقبال از سرمايه‌گذاري بخش خصوصي در پروژه‌ احداث پاركينگ

قم نيوز : قم نیوز: قائم مقام شهردار قم در امور سرمايه گذاري با تاكيد بر اينكه الگوي ما جذب سرمايه‌هاي خرد است، گفت: پاركينگ شرقي حرم مطهر مدت‌ها وضعيت مناسبي ندارد و احداث پاركينگ طبقاتي در اين منطقه هزينه بالايي دارد و در دستور كار شهرداري است.
استقبال از سرمايه‌گذاري بخش خصوصي در پروژه‌ احداث پاركينگ
به گزارش قم نیوز، محمدرضا معرفت با اشاره به ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری شهر قم، اظهار کرد: سرمایه‌گذار به دنبال بازگشت سرمایه و منطقی بودن این شرایط هستند که به همین دلیل شرایط بخشودگی و تخفیف عوارض را برای آنها پیش‌بینی کرده ایم.

قائم مقام شهردار قم در امور سرمایه‌گذاری با تاکید بر حمایت از سرمایه گذار برای بخشودگی سرمایه و سود بیشتر، بیان کرد: همچنین پیگیری‌های اداری نیز تا حد امکان انجام می‌شود تا سرمایه‌گذار درگیر این مسایل نشود.

معرفت با تاکید بر اینکه سرمایه‌گذاران به دنبال سود بیشتر و تسهیل امور هستند، تصریح کرد: با مطالعات بیشتر مقدمات این بحث را فراهم کردیم که استقبال خوبی از سرمایه‌گذاران در شهر قم صورت گیرد و آنها شرایط مناسبی را در شهر قم تجربه کنند.

وی با تاکید بر اینکه الگوی ما جذب سرمایه‌های خرد است، گفت: پارکینگ شرقی حرم مطهر مدت‌ها وضعیت مناسبی ندارد و احداث پارکینگ طبقاتی در این منطقه هزینه بالایی دارد و در دستور کار شهرداری است.

قائم مقام شهردار قم در امور سرمایه‌گذاری با اشاره به برنامه شهرداری برای احداث پارکینگ طبقاتی در این منطقه گفت: به دنبال این هستیم با تعریف الگوی مالی مناسب این پروژه را اجرایی کنیم که بدون اتکا به سرمایه دولتی با حمایت بخش خصوصی مشکل پارکینگ در شهر قم برطرف شود.

انتهای پیام / ۱۳۶
https://qomnews.ir/vdcgnx9t.ak93z4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما