يکشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۳۰
کد مطلب : 46394
منبع : خبرگزاری فارس
استاندار قم:

بخشی از بودجه‌های فرهنگی به اردوهای راهیان نور اختصاص یابد

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم با بیان اینکه امسال حمایت‌های سال گذشته از حرکت راهیان نور با اهتمام جدی‌تری دنبال می‌شود، گفت: مسؤولان باید بررسی‌های لازم را انجام دهند تا در صورت امکان بخشی از بودجه فرهنگی به اردوهای راهیان نور اختصاص یابد.
بخشی از بودجه‌های فرهنگی به اردوهای راهیان نور اختصاص یابد
به گزارش قم نیوز، سید مهدی صادقی شنبه شب در نشست ستاد راهیان نور استان که در تالار امام جواد(ع) استانداری برگزار شد، با بیان اینکه ایجاد یادمان شهید مهدی زین‌الدین نشان از یک حرکت جهادی توسط سپاه امام علی بن‌ابیطالب(ع) و دیگر مجموعه‌های فرهنگی استان بوده است، اظهار کرد: مدیران استانی انگیزه لازم را دارند و با این نگاه که راهیان نور می‌تواند فرهنگ جهاد، شهادت و انقلابی بودن را به نسل آینده منتقل کند، در راستای توسعه این اردوها مشارکت لازم را خواهند داشت.

وی اضافه کرد: نسل جدید صحنه‌های دفاع مقدس را در کتاب‌ها خوانده و در فیلم‌ها دیده است اما اگر به صورت مستقیم در مناطق عملیاتی حضور یابد می‌تواند شرایط رزمندگان در دوران دفاع مقدس را احساس کند.

استاندار قم با تاکید بر اینکه حرکت راهیان نور فراتر از مباحث رسمی و دولتی است، تصریح کرد: هر چقدر بتوانیم به شکل مردمی آن توجه کنیم می‌توانیم پایداری و ماندگاری آن را افزایش دهیم؛ افرادی که برای نخستین بار به اردوهای راهیان نور اعزام می‌شوند باید در اولویت قرار گیرند.

وی با اشاره به اینکه اعزام مردم به سمت مناطق جنوب و شمال غرب کشور کار ساده‌ای نیست، مطرح کرد: باید یک برنامه‌ریزی منسجم در دستور کار قرار گیرد تا بتوانیم از ظرفیت بخش‌های مردمی از جمله صنوف استفاده مطلوبی داشته باشیم و مشارکت‌ها را افزایش دهیم.

صادقی با بیان اینکه امسال حمایت‌های سال گذشته از حرکت راهیان نور با اهتمام جدی‌تری دنبال می‌شود، عنوان کرد: مسؤولان باید بررسی‌های لازم را انجام دهند تا در صورت امکان بخشی از بودجه‌های فرهنگی به اردوهای راهیان نور اختصاص یابد.

انتهای پیام / ۱۳۶
https://qomnews.ir/vdcfjmdj.w6dv1agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما