سه شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب : 46558
منبع : خبرگزاری فارس
در جلسه هماهنگی تشییع پیکر شهدای گمنام در استان قم مطرح شد

آمادگی دستگاه‌ها برای تشییع باشکوه پیکر شهدای گمنام

قم نيوز : قم نیوز: در جلسه هماهنگی تشییع پیکر شهدای گمنام در استان قم بر ضرورت آمادگی دستگاه‌های استان برای برگزاری باشکوه مراسم تشییع پیکر این شهدا تاکید شد.
آمادگی دستگاه‌ها برای تشییع باشکوه پیکر شهدای گمنام
به گزارش قم نیوز، جلسه هماهنگی تشییع و تدفین پیکر شهدای گمنام در استان با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی استان در سالن جلسات معاونت سیاسی استانداری برگزار شد.

احمد حسینی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم در ابتدای این جلسه با اشاره به تدفین پیکر شهدای گمنام در استان اظهار کرد: با تشییع و تدفین پیکر پنج شهید در سالروز شهادت حضرت زهرا(س)در استان قم، تعداد شهدای گمنام تدفین شده در استان به 63 شهید می‌رسد.

وی ادامه داد: بیش از 35 سازمان و نهاد در استان قم مطالبه جدی برای تدفین شهدا در محل‌های مورد نظر خود داشتند و در نهایت تصمیم گرفته شد که پیکر پنج شهید گمنام در روز پنجشنبه 12 اسفندماه همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) در شهر جعفریه، منطقه پردیسان و دانشگاه حضرت معصومه(س) تدفین شود.

احمد جمالی معاون سیاسی امنیتی استاندار قم در ادامه این جلسه گفت: روز پنجشنبه 12 اسفند سالروز شهادت حضرت زهرا(س) است و آمادگی لازم را برای تشییع پیکر شهدای گمنام داریم.

وی در پایان با اشاره به هماهنگی‌های انجام شده برای تشییع پیکر شهدای گمنام در استان قم خاطرنشان کرد: دستگاه‌های مختلف استان برای برگزاری باشکوه این مراسم هماهنگی‌های لازم را انجام دادند.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdch6mnk.23n-mdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما