سه شنبه ۴ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۱۳
کد مطلب : 29545
منبع : روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم
به مناسبت شهادت حضرت زهرا (س)

بیماران سرپایی در ۶ مرکز درمانی دولتی قم رایگان ویزیت می‌شوند

قم نيوز : قم نیوز: رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: در روز روز چهارم فروردین‌ماه همزمان با شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) از ساعت ۸ صبح تا پایان روز بیماران سرپایی در ۶ مرکز درمانی دولتی قم به صورت رایگان ویزیت می‌شوند.
بیماران سرپایی در ۶ مرکز درمانی دولتی قم رایگان ویزیت می‌شوند
به گزارش قم نیوز، ابوالفضل ایرانی‌خواه در مورد طرح ویزیت رایگان بیماران سرپایی اظهار داشت: این افتخار امسال نصیب جامعه پزشکی می‌شود که در جهت برکت بیشتر به کارشان، در روز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) از ساعت ۸ صبح تا پایان روز چهارم فروردین‌ماه بیماران سرپایی را به صورت رایگان ویزیت کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با بیان اینکه این طرح در بخش دولتی نهادینه شده است، افزود: قرار است در مراکز درمانی خصوصی و مطب‌ها این امر به صورت داوطلبانه انجام شود ولی مطمئنا اگر ما چنین پیشنهادی به این عزیزان بدهیم آن‌ها استقبال می‌کنند.

وی خاطر نشان کرد: امسال مطب‌ها و بخش‌های خصوصی عموما در ایام عید تعطیل هستند اما امیدواریم با همکاری نظام پزشکی در سال‌های آینده کسانی هم که در این امر خیر داوطلب هستند در طرح ویزیت رایگان بیماران سرپایی شرکت کنند.

ایرانی‌خواه با اشاره به ارزیابی‌اش از وضعیت خدمت رسانی بیمارستان‌های قم گفت: مردم باید نحوه خدمت رسانی بیمارستان‌های قم در ایام نوروز را ارزیابی کنند ولی ما به عنوان انجام وظیفه در مراکز درمانی دولتی حضور پیدا کردیم و به همکاران خود خدا قوت گفتیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم تصریح کرد: از همه پرسنل بیمارستان‌ها تشکر می‌کنیم با وجود کمبودهایی که در نیروهای انسانی به ویژه در پرستاری می‌باشد با تمام وجود کار می‌کنند و اجازه نمی‌دهند خللی در وضعیت خدمت رسانی به مردم انجام شود.

وی با بیان اینکه وضعیت مراکز درمانی دولتی قم خوب است، افزود: با بررسی‌هایی که وزیر از وضعیت مراکز پیش بیمارستانی و بیمارستانی قم در سفیر اخیرشان به قم داشتند، خدا را شکر توانستیم رتبه نخست در ارائه خدمات را کسب کنیم و ما به خاطر دستیابی به این موفقیت خرسندیم ولی باید گفت زحمت اصلی به عهده پزشکان، پرستاران و دیگر پرسنل بیمارستان‌های قم است.

ایرانی‌خواه ضمن بازدید سرزرده از وضعیت خدمت رسانی به مردم در بیمارستان‌های کامکار، حضرت معصومه (س) و حضرت زهرا (س) و شنیدن صحبت‌های پرسنل این مراکز درمانی و مردم، تعداد زیادی از نوزادان و کودکان بیمارستان حضرت معصومه (س) را ویزیت و دستورات لازم را صادر کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در روزهای اخیر از بیمارستان‌های شهید بهشتی، نکوئی هدایتی و ایزدی قم بازدید کرده بود.

طرح ویزیت رایگان بیماران سرپایی در روز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) با پیشنهاد دفتر حضرت آیت‌الله العظمی وحید خراسانی به دانشگاه علوم پزشکی قم و دیگر مراکز درمانی صورت گرفته و با توجه به اجرای طرح تحول نظام سلامت و کاهش قابل توجه هزینه بیماران بستری، این طرح فقط شامل مراجعان سرپایی است.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcenn8w.jh8oei9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما