سه شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۷:۴۳
کد مطلب : 4681
روزهای ششم و هفتم اسفند ماه؛

40 داور المپیکی و بین المللی جام یادگار امام را قضاوت می‌کنند

قم نيوز : قم نیوز: کمیته داوران فدراسیون کشتی اسامی داوران قضاوت کننده در پیکارهای بین المللی جام یادگار امام را معرفی کرد.
40 داور المپیکی و بین المللی جام یادگار امام را قضاوت می‌کنند
به گزارش قم نیوز، در حالی که روزهای ششم و هفتم اسفند ماه قرار است رقابت‌های هشتمین دوره بین المللی کشتی فرنگی جام یادگار امام در شهر مقدس قم برگزار شود، کمیته داوران فدراسیون کشتی اسامی داوران قضاوت کننده در این جام را معرفی کرد.

نکته قابل توجه در بین اسامی معرفی شده از سوی کمیته داوران فدراسیون کشتی از داوران قضاوت کننده در جام یادگار امام، حضور یک داور المپیکی، پنج داور درجه یک بین المللی، ۱۷ داور درجه دو بین المللی و ۱۷ داور درجه سه بین المللی است.

در حالی که قضاوت در هشتمین دوره پیکارهای بین المللی کشتی فرنگی جام یادگار امام در شهر مقدس قم برای داوران فراخوانده شده به این جام، کلاس کنترل و ارتقاء داوری ۳ به ۲ و ۲ به ۱ نیز محسوب می‌شود، مجموعا ۴۰ داور به جام هشتم دعوت شده‌اند.

بر اساس اعلام فدراسیون کشتی، مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی جام یادگار امام (ره) طی روزهای پنجم تا هفتم اسفند ماه در حالی در شهر قم برگزار می‌شود که داوری‌های این دوره برای داوران قضاوت کننده در این رقابت‌ها کلاس کنترل و ارتقاء داوری نیز به شمار می‌رود.

تنها داور المپیکی کشورمان در رقابت‌های امسال جام یادگار امام در قم اردوان صاحب از خوزستان است در حالی که داوران درجه یک بین‌المللی این جام احمد حاج‌آقاپور از تهران، احمد دامغانی‌نژاد از تهران، محمدحسین تام از خراسان رضوی، رمضانعلی رمضان‌نژاد از مازندران و فریدون عابدین‌نژاد از البرز هستند.

همچنین در بین داوران درجه دو بین‌المللی دعوت شده به این جام نادر مرادی، ابوالفضل سبزعلی و ایرج منصوری از تهران، سید غلامحسین مرتضوی از خوزستان، محمد رحیم‌پور از کردستان، محمودرضا ستوده از لرستان، عبدالله افشار و محسن عبدالهی از مازندران، منصور کیانی از کرمانشاه، محمد مارزی از هرمزگان، ولی‌الله شربتی از گلستان، غلامرضا طاهرخانی از قزوین، مهدی فخرالدینی از کرمان، عباس شجاعی از فارس، سعید عباسی از قم، امیرحسین رهنما از سمنان و اکبر نصیری از زنجان قرار دارند.

این در حالی است که داوران درجه سه بین‌المللی دعوت شده به این جام را حمیدرضا عابدی از سیستان و بلوچستان، سیروس تقی‌زاده از بوشهر، وحید خوش‌طینت، ناصر حسنی و سیاوش مهتاب‌منش از تهران، بهروز زاده هندیجانی از خوزستان، نادر باریسی از اردبیل، محمدعلی صمدی و نیما صادقی از مازندران، رحمان دمیرچی از البرز، ابراهیم رادمرد از گیلان، عبدالرحیم فاتحی از اصفهان، بهروز ایل‌بیگی از چهارمحال و بختیاری، ایوب شریف‌زاده از آذربایجان غربی، مسعود چوبین از همدان، محمدجعفر خان محمدی از مرکزی و علی سلیمانی از کهکیلویه و بویراحمد تشکیل می‌دهند.

رقابت‌های بین المللی جام یادگار امام روز پنجم اسفند ماه وزن‌کشی شده و از روز شنبه ششم اسفند ماه در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdca.anyk49ni65k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما