يکشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۵
کد مطلب : 49406
منبع : خبرگزاری فارس
در 10 وزن رده سنی نوجوانان

کشتی‌گیران واجد شرایط حضور در جام یادگار امام قم معرفی شدند

قم نيوز : قم نیوز: فدراسیون کشتی اسامی کشتی‌گیران نوجوان واجد شرایط حضور در مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی جام یادگار امام در قم را معرفی کرد.
کشتی‌گیران واجد شرایط حضور در جام یادگار امام قم معرفی شدند
به گزارش قم نیوز، با بازگشت مجدد میزبانی رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام یادگار امام (ره) به استان قم، این رقابت‌ها در رده سنی نوجوانان و با حضور چهره‌های شاخص و آینده‌دار این رشته از کشورمان و همچنین چند میهمان خارجی برگزار خواهد شد.

رقابت کشتی‌گیران شرکت کننده در مسابقات این دوره در اوزان 42، 46، 50، 54،‌58، 63، 69، 76، 85 و 100 کیلوگرم برنامه‌ریزی شده و مدعیان کسب عناوین اول تا سوم این پیکارها روز نهم تیر ماه در سالن دو هزار نفری شهید حیدریان قم با یکدیگر مسابقه می‌دهند.

اسامی نفرات مجاز به حضور در این رقابت ها در حالی اعلام شد که در وزن 42 کیلوگرم سجاد عباس‌پور و امیرحسین چراغیان از مازندران به همراه فردین کهرازه از سیستان و بلوچستان و در وزن 46 کیلوگرم ایمان محمدی از خوزستان، علی فرحناک‌فریمانی از خراسان‌رضوی و عماد حقیقی از مازندران حضور دارند.

در وزن 50 کیلوگرم امیرحسین خوانساری از خوزستان، سپهر جعفری از چهار محال و بختیاری و علیرضا دادوند از کهکیلویه و بویراحمد و در وزن 54 کیلوگرم امید آرامی از سیستان و بلوچستان به همراه شاهین بداغی از هرمزگان و محمد کرمی از لرستان با حریفان خود رقابت می‌کنند.

در وزن 58 کیلوگرم عباس چنانی از سیستان و بلوچستان، رضا عالی‌نژاد از خوزستان و عرشیا سیرتی از گیلان به رقابت می‌پردازند و در وزن 63 کیلوگرم این پیکارها محمد ناقوسی از خوزستان، فرهاد رکاب از سیستان و بلوچستان و مهرداد مومن‌زاده از خوزستان به روی تشک می‌روند.

در وزن 69 کیلوگرم علیرضا مرادی از خوزستان، عبدالله اربابی از اردبیل و محمدمهدی هداوند از تهران و در وزن 76 کیلوگرم علی ناصرپور از لرستان، علیرضا فتاحی از خوزستان و حسین کرمی از ایلام کشتی‌گیران ایرانی حاضر در جام بین‌المللی یادگار امام محسوب می‌شوند.

در وزن 85 کیلوگرم این جام حامد عبدولی از خوزستان، مجید آروند از خراسان‌جنوبی و محمدحسین جبرئیلی از مازندران و سرانجام در وزن 100 کیلوگرم وحید دادخواه از خراسان‌رضوی، میلاد عبدولی از خوزستان و رضا طالبی از اردبیل برای کسب عناوین برتر به میدان می‌روند.

ذخیره گروه (الف) در تیم کشورمان برای وزن 76 کیلوگرم امیرحسین خواجه‌وند از تهران و برای وزن 42 کیلوگرم شایان آزادپور از لرستان هستند و در گروه (ب) نیز در وزن 63 کیلوگرم امیررضا عبدی از توابع تهران و در وزن 85 کیلوگرم محمدمهدی خوشبخت از خوزستان هستند.

در بین کشتی‌گیران عضو تیم گروه توسعه نیز در وزن 76 کیلوگرم علی زنگ‌باساری از البرز و در وزن 100 کیلوگرم امیر حسین قره‌ایاقی از آذربایجان‌غربی ذخیره هستند، ضمن اینکه سرمربی تیم کشورمان علیرضا لرستانی و مربیان تیم نیز مهدی محمدی، میرحسین قیطاسی، روح‌الله دل‌انگیز و مربیانی از استان‌های خوزستان، لرستان، مازندران، سیستان و بلوچستان، اردبیل، خراسان‌رضوی و تهران هستند و سرپرستی این تیم را مربی نام‌آشنای کشتی قم یعنی سیدموسی طباطبایی بر عهده دارد و به احتمال فراوان یک تیم جداگانه از قم نیز در این جام به روی تشک می‌رود.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcce0q0.2bqox8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما