پنجشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۰۰
کد مطلب : 47240
منبع : خبرگزاری فارس
قائم مقام شهردار قم در امور سرمایه‌گذاری مطرح کرد

برنامه شهرداری برای احداث شهربازی معارفی در بلوار پیامبر اعظم(ص)

قم نيوز : قم نیوز: قائم مقام شهردار قم در امور سرمایه‌گذاری گفت: یکی از برنامه‌های شهرداری برای اجرا در بلوار پیامبر اعظم(ص)، شهربازی معارفی است.
برنامه شهرداری برای احداث شهربازی معارفی در بلوار پیامبر اعظم(ص)
به گزارش قم نیوز، محمدرضا معرفت دیشب در دیدار شهردار و مدیران شهری با آیت‌الله علوی گرگانی، با اشاره به پروژه‌های سرمایه‌گذاری شهرداری قم اظهار کرد: سه قرارداد هتل در محور پیامبر اعظم منعقد شده که اقدامات اولیه آنها در حال انجام است.

وی به نیاز شهر قم برای توسعه مراکز اقامتی و هتل‌ها اشاره کرد و گفت: این سه پروژه هتل پنج ستاره هستند که با توجه به نیاز شهر قم پس از اتمام روند طراحی امسال کلنگ زنی خواهند شد.

قائم مقام شهردار قم در امور سرمایه‌گذاری با بیان اینکه اجرای یک هتل بیمارستان در محور پیامبر اعظم را در دستور کار داریم تصریح کرد: همچنین چند مرکز فرهنگی و زائرسرا با کمک آستان حضرت معصومه(س) و عتبه حسینی در دستور کار داریم.

وی اجرای پروژه‌های فرهنگی را مورد توجه قرار داد و افزود: همچنین کتابخانه تخصصی آیت‌الله سیستانی در مرحله طراحی در این محور است که یک ظرفیت عظیم را در حوزه فرهنگی و علمی در بلوار پیامبر اعظم ایجاد می‌کند.

معرفت با اشاره به دیگر پروژه‌های عمرانی سرمایه‌گذاری شهرداری قم بیان کرد: شهربازی معارفی را نیز برای احداث در بلوار پیامبر اعظم(ص) در برنامه داریم و مذاکراتی در این زمینه در حال انجام است.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcgzx9t.ak9ut4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما